Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nystart efter skuldsanering, tips kring kreditkort.

Jag har stor respekt för alla som tar sig tid att hjälpa andra härinne, men jag vill påminna om att alla inte hamnar i skuldfällan pga slösaktighet.
I mitt fall handlade det om naivitet och andras misstag, snarare än spelmissbruk eller överdriven konsumtion. Jag har aldrig levt över mina tillgångar.
Eftersom jag har en bra lön, låg hyra och förmånsbil via jobbet, har jag inget behov av att låna till varken bil eller bostad. Jag har klarat mig bra hittills och kommer göra det framöver också. Kreditkort är inte aktuellt i år, men kanske i framtiden.

Tack till er som genuint försöker bidra med stöd och råd ❤️

Jag har stor respekt för alla som tar sig tid att hjälpa andra härinne, men jag vill påminna om att alla inte hamnar i skuldfällan pga slösaktighet.
I mitt fall handlade det om naivitet och andras misstag, snarare än spelmissbruk eller överdriven konsumtion. Jag har aldrig levt över mina tillgångar.
Eftersom jag har en bra lön, låg hyra och förmånsbil via jobbet, har jag inget behov av att låna till varken bil eller bostad. Jag har klarat mig bra hittills och kommer göra det framöver också. Kreditkort är inte aktuellt i år, men kanske i framtiden.

Tack till er som genuint försöker bidra med stöd och råd ❤️
Det är ditt liv min vän, du är fri att bestämma hur du vill leva det livet. Detta forumet har tyvärr alldeles för många människor som älskar att vifta med sina pekpinnar. Vad du gör efter din skuldsanering är helt upp till dig. Jag vet om en hel del människor som haft skuldsanering en gång i livet och som idag har både billån och bolån. Inte skulle jag sitta och leka viktigpetter med dom. Precis som du skriver, så finns det många olika anledningar till att man hamnar i ett läge där en skuldsanering är enda vägen ut, och det är enligt mitt tycke fel att sitta och vara dömande utan att veta personens historia. Lev ditt liv på dina villkor, inte på andras! Ta beslut som fungerar för dig och ditt liv, inte för att passa in på andras skeva bild om hur man ska leva.

Tror uc inte tillåter något kreditkort första månaden överhuvudtaget. Man får väldigt hög riskprognos hos uc precis när anmärkning försvinner. Så håll dig minst en månad sen får du nog vilket kort som hemst
Det stämmer inte, samma dag som anmärkningen skuldsanering försvinner har du högsta kreditvärdigheten

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp