Jag undrar om det är så att jag bestrider ett ärende för att det är en felaktig summa, brukar sökande ändå skicka vidare till tingsrätten eller måste sökande skicka in en ny ansökan med den aktuella summan?
Jag undrar om det är så att jag bestrider ett ärende för att det är en felaktig summa, brukar sökande ändå skicka vidare till tingsrätten eller måste sökande skicka in en ny ansökan med den aktuella summan?
Det kan ju vara så att summan är uppe i 8000 med ränta och avgifter?Nä men alltså Lumify har skickat att aktuella summan på delgivningen är 8000 men den är bara på 4500 så jag undrar mer om de skickar vidare när summan är felaktig. Tänker kan företaget verkligen vinna målet då?
Nej för jag va inne senast idag och tittade och då står de aktuell skuld 4398Det kan ju vara så att summan är uppe i 8000 med ränta och avgifter?
Nä men alltså Lumify har skickat att aktuella summan på delgivningen är 8000 men den är bara på 4500 så jag undrar mer om de skickar vidare när summan är felaktig. Tänker kan företaget verkligen vinna målet då?
tack för svar. Kan man se de via mina sidor på kronofogden om sökande har skickat in de när de isåfall har hunnit regga de?Går det till tingsrätten blir det en bevisfråga.
Dom kan ju ha skickat nedsättning till kfm också men den inte hunnit reggats