Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Obehagligt, besökt min personliga profil.

En långivare som jag skuld till har besökt min personliga profil i sociala medier. Jag tycker det är lite obehagligt faktiskt.

Förstår att det är obehagligt, det är något jag fasade för när allt var som mest kaotiskt att någon skulle kontakta mig personligen på något sätt. Men det enda sociala medier jag använder är detta forum och då under ca5tio inte mitt namn. Har inte facebook, insta eller något annat som kan spåras till min ipadress eller mobil. Har du skrivit något på ditt sociala medium som kan vara till nackdel för dig inför någon långivare eller skrivt något som du egentligen inte skulle ha skrivit? Jag förstår att det känns som att den personen har kränkt dig som person och du känner att någon har kommit för nära som inte har på ditt sociala medium att göra

Tänkte på Facebook också , men jag har den sidan så att den är privat , men vet ej hur mycke man ser då
Och tröttmössa är ju inte mitt rätta namn:p och dessutom har jag ett väldigt vanligt namn hur många som helst som heter så
men tycker också att det är obehagligt

Nej, har inte skrivit något sådant. Skriver generellt väldigt lite på sociala medier. Facebook har jag också privat. Dessvärre har jag ett väldigt ovanligt efternamn så det är mycket enkelt att hitta mig...
Läste förra året i detta forum att en långivare kollat upp denne via Facebook och i kontakt till och med kommenterat det. Helt sjukt.

Vad e detta? Hur märker ni någon snokar? Detta e ju superobehagligt.,..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp