• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

om man ej betalar Klarna Konto

isis

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
25 April 2012
Meddelanden
196
Mottagna reaktioner
36
Poäng
147
isis har du fått någon betalningsfri månad? Jag ringde i dag och fick det med samma belopp nästa månad.

Jag har inte frågat för jag tänker att dom kanske inte godkänner det nu när jag redan hoppat över att betala en månad.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

isis

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
25 April 2012
Meddelanden
196
Mottagna reaktioner
36
Poäng
147
Har inte betalat den här månaden heller, fortfarande ingen påminelse. Tänkte nog släppa det till inkasso.
Men många här skriver olika inkassobolag vilket har dom? Bara hålla tummarna att dom godkänner avbetalningsplan men det borde dom väl göra?
 

hjultomten

V.I.P
Poäng: 72
Blev medlem
2 Augusti 2012
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
14
Poäng
72
Segoria har jag. Värt att veta är att de kräver en engångsbetalning som är nästan lika stor som det du ligger efter innan de startar en plan. Sedan måste man följa deras plan de ger verkligen inga anstånd.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Isis jag tycker du ska försöka betala påminnelsefakturan när den kommer eller ring Och prata med Klarna om vilket belopp du klarar av att betala utan att de skickar till Segoria de är stenhårda och jag skulle försöka undvika dem om det går. Lycka till!!
 

hjultomten

V.I.P
Poäng: 72
Blev medlem
2 Augusti 2012
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
14
Poäng
72
De är inter mer stenhårda än någon annan. Fördelen för mig med en plan jag måste hålla är att jag blir av med skiten....
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
hjultomten får du betala mer till Segoria per månad än vad du betalade till Klarna.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Klarna

Hej, Mitt klarna-konto gick till Segoria först, sen tog Lindorff över! Ville bara tala om,hur det vart för mej! Min skuld är på 6 300kr och jag har nu fått en avbplan hos Lindorff på 300kr/mån....det känns skönt att få börja så, hoppas att så småningom kunna betala mer
men jag har ju fler avbetalningar som ska in varje månad....! Jävla skit jag satt mej i !!


När detta hände, fick du en anmärkning något missbruksregister då?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp