Börja träna, åk till thailand ett år, börja ta steroider där eftersom det är lagligt det finns bra kvalite på apoteken, få en monsterkropp, bygg upp självförtroendet samtidigt som du träffar nytt folk och ser världen, sen håller alla tyst när du kommit hem.
Sterioder förstör hälsan, ger skador på bland annat hjärta och lever. Skadorna kan leda till skrumplever, förstorat hjärta, åderförkalkning och blodproppar. Risken för självmord kan öka,risken större att få psykos.
Johoo men åk dit det är lagligt.
Om du har pengar så du klarar dig ett tag, lägg tid på något som verkligen intresserar dig.
Resa runt. Det behöver inte kosta så mycket. (Backpackers). Se mer av världens. Nya perspektiv inspirerar.
Om det redan finns något du älskar att göra, kolla om du kan omvandla det till inkomst.
Gör något som hjälper andra? Det finns frivilliga organisationer där man kan göra skillnad samtidigt ha roligt och ser nytt.
När jag var yngre tog jag hojen och reste runt i 4 månader från camping till vänner till B&B. Bara körde för att se och uppleva så mycket som möjligt. Man träffar olika folk, mer än man tror.
Hade jag fått göra det igen (om 30år yngre) hade jag åkt till frivilligorganisationer och deltagit som lärare eller annat. Jag hade åkt på valsafari några veckor.
Bokat in mig på ranch i Montana för att göra riktigt ranch arbete ett tag.
Möjligheterna är ju oändliga när man är ung och inte har så mycket ansvar för andra.
Lev livet!