• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Omprövning av förlängd skuldsanering

Erikandersson

Aktiv medlem
Poäng: 51
Blev medlem
20 Mars 2024
Meddelanden
40
Mottagna reaktioner
16
Poäng
51
Så är det säkert. Tro det jag tänkte på var någon här i forumet som fått kortare betalplan plan efter en omprövning.
Men hade varit intressant ändå med ett sånt fall som ts har, vad utfallet skulle bli.
Japp. Vi får se

separation sen synd om barnen. De tar de hårt och även hårt för dem under saneringen.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Erikandersson

Aktiv medlem
Poäng: 51
Blev medlem
20 Mars 2024
Meddelanden
40
Mottagna reaktioner
16
Poäng
51
Du kan inte få förlängt på egen omprövning vad jag vet.
Okej. Så jag borde skicka in en omprövning tycker du. Det kan väl linsom inte bli värre. Två barn och separation så ökar ju utgifterna lavin artat och inkomsterna blir ju endast de jag drar in i husethållet.

kollade KFM sida verkar vara upp till 5 månaders handläggnings tid så kanske ett svar i augusti som tidigast med semester tider osv.
 

Kulan

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
27 December 2023
Meddelanden
37
Mottagna reaktioner
10
Poäng
41
Den skulle sluta november 2023 men de skickade in omprövning i januari 2023 och i april 2023 blev den förlängd.
Råkade snubbla in på din tråd här. Hur kunde borgenärerna få reda på din ökade inkomst redan januari 2023 om det nu gällde inkomståret 2022? D v s innan deklarationen?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp