Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omprövning avslag

Hej.
Gjorde en omprövning på min sanering att betala mindre då jag numera betala underhåll och hyra och lite annat ökat.
Hade dock tjänat mer i år än när sanering startade (visste inte att det skulle bli så men tog nästan 7 månader innan mitt ärende behandlades) så det blev istället att jag hade mer än innan sen så blev såklart avslag.

Frågan är då att efter som jag då fick allt uppställt i beslutet om avslag inklusive den högre lönen då får dem som ingår i min sanering då det beslutet med?
Tänker efter som att min lön kommer att ha ökat med 5000 i månaden så tar dem en upplysning på mig så ser dem att enligt den finns mer betalnings utrymme och kanske då begär omprövning om dem bara har orginal beslutet och inte det nya.

Sen spelar det ju egentligen ingen roll då mitt betalnings utrymme bara hade ökat med 300 kr så blir ju inget av omprövningen sen men hade varit skönt att slippa ändå

Hej.
Gjorde en omprövning på min sanering att betala mindre då jag numera betala underhåll och hyra och lite annat ökat.
Hade dock tjänat mer i år än när sanering startade (visste inte att det skulle bli så men tog nästan 7 månader innan mitt ärende behandlades) så det blev istället att jag hade mer än innan sen så blev såklart avslag.

Frågan är då att efter som jag då fick allt uppställt i beslutet om avslag inklusive den högre lönen då får dem som ingår i min sanering då det beslutet med?
Tänker efter som att min lön kommer att ha ökat med 5000 i månaden så tar dem en upplysning på mig så ser dem att enligt den finns mer betalnings utrymme och kanske då begär omprövning om dem bara har orginal beslutet och inte det nya.

Sen spelar det ju egentligen ingen roll då mitt betalnings utrymme bara hade ökat med 300 kr så blir ju inget av omprövningen sen men hade varit skönt att slippa ändå
Ja dom får alla beslut !

Hej.

Har fått lite större löneökning nu, kring 7000kr.

Men alla kostnader har ju också dragit och blivit har full vårdnad med mitt barn. Har räknat och lite mer skulle jag få betala än idag, så ska dra iväg en ansökan men hinner väl knappt bli beslut innan min sanering är klar.

Ser ut som vintern blir dyr i el/uppvärmning nu också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp