Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omprövning hos KFM – någon fått svar efter ansökan i september?

Skulle blir väldigt förvånad om du får ny betalplan så nära avslut . Hoppas jag också får behålla mina 5000 kr - skatt och ökade kostnader samt ökat normal belopp . Räknat ut att det blir ca 3000 kr att fördela om jag får ny betalplan . Som som du säger .. böttre att vara på säkra sidan , skuldsanering är inget att chansa med !

Skulle blir väldigt förvånad om du får ny betalplan så nära avslut . Hoppas jag också får behålla mina 5000 kr - skatt och ökade kostnader samt ökat normal belopp . Räknat ut att det blir ca 3000 kr att fördela om jag får ny betalplan . Som som du säger .. böttre att vara på säkra sidan , skuldsanering är inget att chansa med !

Jo precis. Man skulle bli förvånad isåf och någon förlängning kan ju inte ske om man skickar in själv.

Har nämligen 4års betalplan. Så är oroad om en löneökning nästa år kan göra att någon reagerar på att jag typ passerat 10k ökning sen start. Vore sjukt surt att slappna av å börja lägga undan. För å få förlängt.

Fattar ! Men det kommer med all säkerhet gå vägen , tror mest att det är formellt med omprövning när man nästan är klar . Det ska göras men det blir liksom inget av det hela .
En annan ligger ju risigt till men blir det ändrad betalplan i nov typ så har jag en fet go lön i dec att se fram emot och sen löneökning i april som jag inte behöver ompröva för då eftersom jag redan gör det under hösten .
När du omprövade , var det nån som sa att att du skulle spara överkottet utifall du behövde betala in det retroaktivt ? Det tar ju nångra mån / löner för att få beslutet . Så jag är lite undrande över det , verkar oklart tycker jag .

Fick beslut igår på min omprövning, avslag då det är för kort tid kvar. Det enda jag inte kan släppa just nu är väl att det är 3v som borgenärerna kan överklaga beslutet trots att de har haft 2v på sig innan beslutet att inkomma med invändningar.

Nä ! Släpp det . Nån måtts får det ändå va … dom har fått chansen att säga sitt .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp