Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Omprövning skuldsanering!

Medlem
Poäng: 27
Meddelanden
15
Mottagna reaktioner
8
Poäng
27
Skickade in en omprövning i Juni och har inte hört något än. Men hur går processen till? Ringer dom eller beslutar dom bara utan att höra av sig?

Ibland kan dom ringa och fråga lite, ibland så får man bara meddelande på kivra om beslutet

bror på om dom har någon fråga till dig eller inte... får man fråga vad för omprövning du gjorde ?

bror på om dom har någon fråga till dig eller inte... får man fråga vad för omprövning du gjorde ?
Okey ja då får man sitta lugnt i båten tills dess då stod förra veckan att dom var på 16juni och jag ansökte 17juni 🙈
Fick högre omvårdnadsbidrag och högre lön månaden innan. Så sammanlagt tjänar jag nu 35isch i månaden och beslutet är taget på 28300kr så ökat en del.

Ja, du lär få vänta ett tag såvida det inte blir avslag direkt. 17 juni börjar de eventuellt titta på ditt ärende, sen är det ungefär 4 månaders väntetid till beslut. Jag har en omprövning inne sedan mitten av maj och har inte hört ett knyst ännu :-)

Ja, du lär få vänta ett tag såvida det inte blir avslag direkt. 17 juni börjar de eventuellt titta på ditt ärende, sen är det ungefär 4 månaders väntetid till beslut. Jag har en omprövning inne sedan mitten av maj och har inte hört ett knyst ännu :-)
...litet förtydligande: gissar att det kan ta ca 4 månader om det blir ett ärende där borgenärer ska yttra sig osv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp