- Meddelanden
- 15
- Mottagna reaktioner
- 8
- Poäng
- 27
Okey ja då får man sitta lugnt i båten tills dess då stod förra veckan att dom var på 16juni och jag ansökte 17juni 🙈bror på om dom har någon fråga till dig eller inte... får man fråga vad för omprövning du gjorde ?
Fick högre omvårdnadsbidrag och högre lön månaden innan. Så sammanlagt tjänar jag nu 35isch i månaden och beslutet är taget på 28300kr så ökat en del.
- Meddelanden
- 155
- Mottagna reaktioner
- 27
- Poäng
- 112
Ja, du lär få vänta ett tag såvida det inte blir avslag direkt. 17 juni börjar de eventuellt titta på ditt ärende, sen är det ungefär 4 månaders väntetid till beslut. Jag har en omprövning inne sedan mitten av maj och har inte hört ett knyst ännu 

- Meddelanden
- 155
- Mottagna reaktioner
- 27
- Poäng
- 112
...litet förtydligande: gissar att det kan ta ca 4 månader om det blir ett ärende där borgenärer ska yttra sig osv.Ja, du lär få vänta ett tag såvida det inte blir avslag direkt. 17 juni börjar de eventuellt titta på ditt ärende, sen är det ungefär 4 månaders väntetid till beslut. Jag har en omprövning inne sedan mitten av maj och har inte hört ett knyst ännu![]()
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.