- Meddelanden
- 329
- Mottagna reaktioner
- 144
- Poäng
- 327
Allt kommer stå i beslutet,ej hundra men tror det blir nov vid ny plan.Om man begärt omprövning och man får beslut nu i början på oktober.
Blir första nya betalningen i slutet på oktober eller slutet på november.
Om det nu blir så betalplanen ändras.
V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 207
Årets medlem
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
- Meddelanden
- 3 494
- Mottagna reaktioner
- 1 747
- Poäng
- 1 207
Om det inte blir avslag ganska snabbt så kan du nog räkna med att det skickats ut till borgenärer.Får man något besked om det skickas ut till borgenärerna?
- Meddelanden
- 158
- Mottagna reaktioner
- 27
- Poäng
- 112
Ja, det skulle jag också vilja veta, har anmält ökad inkomst och har gått +4 månader, så tänker att det måste ha varit tillräckligt mycket samt skickats ut till borgenärerna. Men ingen notis här iaf.
- Meddelanden
- 158
- Mottagna reaktioner
- 27
- Poäng
- 112
När borgenärer söker omprövning får man iallafall veta vad de har skrivit och skickat in till KFM. Gissar att det är detsamma tvärtom, dvs att de får läsa mitt mail till KFM (jag omprövade inte via e-tjänsten).Ja, det skulle jag också vilja veta, har anmält ökad inkomst och har gått +4 månader, så tänker att det måste ha varit tillräckligt mycket samt skickats ut till borgenärerna. Men ingen notis här iaf.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.