• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Omprövning

Desperat88

Aktiv medlem
Poäng: 11
Blev medlem
16 Mars 2024
Meddelanden
31
Mottagna reaktioner
4
Poäng
11
Jag har gjort omprövning av skuldsaneringen och handläggare kontaktade mig förra veckan med några kompletterande frågor via mejl. Har svarat allt, min inkomst ändrades sedan januari och jag ligger efter med 3 månaders betalningen. Har förklarat allt till handläggare och sa att jag kan betala ikapp 2 månader nu nästa vecka. Hon sa att gör inte det tills hon fattar rn ny beslut. Att jag måste spara de pengar så länge. Nu ska hon kontakta alla borgenär att verätta om min ny situation och sen fattar en beslut. Anledningen ära att jag har inte återgått till jobbet efter föräldraledighet pga ny graviditet och fysiskt tungt arbete. Och ny från april är jag fl igen.
tucker ni att borgenärer kan vilja upphäva min sanerin pga uteblivna betalningar? Ska jag inte betala nu då handläggare sa så? Är så hinla rädd vad kommer att hända.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 869
Mottagna reaktioner
13 099
Poäng
10 087
Har handläggaren sagt så så är det nog så, du bör inte ta andra råd här om någon kommer med sådana.
 

Desperat88

Aktiv medlem
Poäng: 11
Blev medlem
16 Mars 2024
Meddelanden
31
Mottagna reaktioner
4
Poäng
11
Har inte frågat henne direkt om nån begärt redan omprövning, skulle hon säga det till mig?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp