• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Omvandla lånelöfte till bolån - hjälp!

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Mina spekulanter skickade in objektet dom vann budgivningen på i måndags - fortfarande inget svar ifrån banken (Swedbank) för varje dag som går blir man ju mer och mer nervös alltså. Tydligen är dock Swedbank långsammast i denna processen då dom har 26-27% av ALLA belånade privatbostäder i landet i sin portfölj. Så mycket att göra i kombination med semestertider...
En bekant som sitter på telefonbanken deras med bolån tyckte jag sa att dom hade sjukt lite att göra...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 265
Mottagna reaktioner
13 380
Poäng
8 917
En bekant som sitter på telefonbanken deras med bolån tyckte jag sa att dom hade sjukt lite att göra...

Kanske också kan stämma. Många verkar avvakta med bostadsköp just nu. Dom har väl dock massa olika lokala fraktioner så beror kanske lite på vart man hamnar?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 199
Mottagna reaktioner
12 760
Poäng
9 787
Kanske också kan stämma. Många verkar avvakta med bostadsköp just nu. Dom har väl dock massa olika lokala fraktioner så beror kanske lite på vart man hamnar?

Du tänker alla sparbanker?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp