Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Orka orka orka

Är så less ! Betalar och betalar i all evighet till inkasso och så sedan ett par månader tillbaka reda upp hos kf varje månad:confused:
Sitter och funderar vad ska jag låta gå denna månad???
Blev ju såhär efter jag släppte ett större lån till ett inkassobolag som gjorde livet surt ja till och med till ett helvete.
Ge upp och släppa allt? nej det kan jag inte och vill inte förklara varför men det finns inte med på världskartan för min del. Är säkert det bästa men nej bara köra vidare

Är så less ! Betalar och betalar i all evighet till inkasso och så sedan ett par månader tillbaka reda upp hos kf varje månad:confused:
Sitter och funderar vad ska jag låta gå denna månad???
Blev ju såhär efter jag släppte ett större lån till ett inkassobolag som gjorde livet surt ja till och med till ett helvete.
Ge upp och släppa allt? nej det kan jag inte och vill inte förklara varför men det finns inte med på världskartan för min del. Är säkert det bästa men nej bara köra vidare
Ja ibland vill man bara ge upp sedan kommer det en liten ljusning och man fortsätter kämpa

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp