• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Orkar inte mer nu !!

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Jag struntar egentligen fullkomligt vad folk har för bakgrund och vad de jobbar med så länge man behandlar andra med respekt. Det är inte lätt att vara i såna här mardrömslika situationer.

Hoppas det går bra för dig TS.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Ja du får gärna undra det, svaret är dock inget.
Har för mig att du skrev en gång att du lånade ut pengar genom nåt låneföretag för att tjäna en slant. Dina råd är innehållsrika men ibland skriver du rätt nedsättande..
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 084
Mottagna reaktioner
6 663
Poäng
4 477
Om någon har känt sig förolämpad av Lasseman kan ni inte ta och reda ut det via meddelande istället för det börjar bli dålig stämning här i tråden, känns som påhopp nu. Puss och kram till er alla :)
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 850
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
Har för mig att du skrev en gång att du lånade ut pengar genom nåt låneföretag för att tjäna en slant. Dina råd är innehållsrika men ibland skriver du rätt nedsättande..

Jepp, tror jag lånat ut 1300 kr, tjänat en hundring eller nåt på det, jag antar det gör mig till en usel människa. Man ska ju dock veta att om man har pengar på sitt lönekonto på tex swedbank så är det ju så att även banker lånar av banker, så i och med att ha pengar på lönekontot så kan man stödja tex avida finans (heter dom va?) som kanske lånar upp pengarna dom lånar ut från just swedbank..
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 850
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
Om någon har känt sig förolämpad av Lasseman kan ni inte ta och reda ut det via meddelande istället för det börjar bli dålig stämning här i tråden, känns som påhopp nu. Puss och kram till er alla :)

Folk får hoppa på mig så mycket dom vill, det går så bra så :) Det går dock enklare att ta det via meddelande om det nu finns behov.

Lars
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Om någon har känt sig förolämpad av Lasseman kan ni inte ta och reda ut det via meddelande istället för det börjar bli dålig stämning här i tråden, känns som påhopp nu. Puss och kram till er alla :)
Du har nog inte läst andra trådar...men puss & kram på dig med :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp