• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

På måndag uppgraderas forumet till version 3

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 117
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 590
Mottagna reaktioner
1 737
Poäng
1 117
Hej på er. På måndag ska plåstret av. Då uppgraderas forumet runt kl 8, om allt går som det ska. 1-2h beräknad nertid, sen någon dag där allt inte är 100% klart & fixat men läsbart iaf.

Ni kan då komma med feedback. Förändring är alltid ovant i början, så ge det någon dag först. Ingen vill väl rulla tillbaka till version 1...Eller bli som storbankerna med system från 80-talet, där det blir problem när skaparna går ur tiden pga ålder. Så vi hoppar rätt in med huvudet först.

Nyheter funktionsmässigt kan ses här: https://www.lånforum.se/threads/lånforum-version-3-nyheter.16790/
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Yay! Blir säkert ännu bättre än vad det redan var ;)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 122
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Design,utformning - jättefint att ni anstränger er. Det är dock inte det som gör forumet.

Jag är väl medveten om att ni tjänar pengar på det här forumet och det med all rätt. Ni borde tjäna ännu mer :D

MEN!

Det är alla underbara medlemmar som gör forumet. Det är dom som står för 99% av det som är intressant.

Hade det inte varit fr det här forumet hade jag antingen varit hemlös eller tagit mitt liv. Jag hade inte klarat det.

Tack vare dels alla råd,tips,pepp,stöttning, goda medmänniskor klarade jag det. Låter patetiskt men det är faktiskt sanning. Jag hade skuld på miljonklassen men två personer (som jag aldrig träffat live) räddade mig. Den ena är en norrlänning som jag idag har på facebook den andra bor i mellanSverige och gillar hockey som mig. Övriga stöttade mig, peppade mig och hjälpte mig lösa skulderna.

Detta forumet räddade mitt liv. Bokstavligen. Oavsett design och layout.
 
Senast ändrad:

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 122
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Jag tycker faktiskt ni ska ha ett pris

Tänk hur många personers ekonomi och därmed framtid ni räddat :D???
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 117
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 590
Mottagna reaktioner
1 737
Poäng
1 117
Design,utformning - jättefint att ni anstränger er. Det är dock inte det som gör forumet.

Jag är väl medveten om att ni tjänar pengar på det här forumet och det med all rätt. Ni borde tjäna ännu mer :D

MEN!

Det är alla underbara medlemmar som gör forumet. Det är dom som står för 99% av det som är intressant.

Hade det inte varit fr det här forumet hade jag antingen varit hemlös eller tagit mitt liv. Jag hade inte klarat det.

Tack vare dels alla råd,tips,pepp,stöttning, goda medmänniskor klarade jag det. Låter patetiskt men det är faktiskt sanning. Jag hade skuld på miljonklassen men två personer (som jag aldrig träffat live) räddade mig. Den ena är en norrlänning som jag idag har på facebook den andra bor i mellanSverige och gillar hockey som mig. Övriga stöttade mig, peppade mig och hjälpte mig lösa skulderna.

Detta forumet räddade mitt liv. Bokstavligen. Oavsett design och layout.

Ska ha ett stort tack själv @Terry_, finns ett antal saker här på forumet som du var först med. Tex jämkning, var inte populärt innan du körde igång med det och tipsade massor av andra genom direkta svar i trådar.

Och du har helt rätt, innehåll är nästan allt. Den tekniska biten är bara en liten del. Men vi sätter ribban högt och försöker vara bäst på båda :)

Jag tycker faktiskt ni ska ha ett pris

Tänk hur många personers ekonomi och därmed framtid ni räddat :D???

Brevbäraren behöver inget pris :folded:
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 117
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 590
Mottagna reaktioner
1 737
Poäng
1 117
Då var vi igång. En del arbete kvar men öppnar forumet då det går att läsa & skriva utan problem.
 

Lippe

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
2 199
Mottagna reaktioner
1 271
Poäng
997
Yes, verkar funka bra :)

Noterade längst ner på startsidan, att det framgår vilka som är online. Galet mycket gäster som är här? Synd att de inte blir medlemmar och bidrar än mer till forumets tillväxt.
Totalt: 256 (Medlemmar: 12, Gäster: 244)
 

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 117
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 590
Mottagna reaktioner
1 737
Poäng
1 117
Yes, verkar funka bra :)

Noterade längst ner på startsidan, att det framgår vilka som är online. Galet mycket gäster som är här? Synd att de inte blir medlemmar och bidrar än mer till forumets tillväxt.
Totalt: 256 (Medlemmar: 12, Gäster: 244)
Det är normalt. Många som läser, en liten del som skriver.

Vi närmar oss. En del jobb kvar med översättningar samt en del annat smått.
 
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp