Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Panik behöver 6000 kr, utan uc
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oregistrerade" data-source="post: 33781"><p>Jag håller med dig Kryss till 1 000 % även om jag är den desperata i detta fall.</p><p>Tack Sillen91 men att låna av okända privatpersoner måste jag avstå, även om du har goda intentioner. </p><p>Många av dessa är företag har jag också lån hos men har nu kommit så långt att jag sänkt mina akuta skulder från 100 000 till ca 30 000 kr på några månader. Har slutbetalat ca 10 lån.</p><p>Jag är på väg ur detta träsk och kommer klara detta även om jag varit nära att faktiskt till och med att ta livet av mig på grund av detta. </p><p>VILL inte egentligen låna mer men har inget val just nu. Det är en lång och komplicerad historia.</p><p>Jag önskar att vi alla kan komma ur detta snart och starta ett forum där vi kan ge tips till andra i ett mycket tidigare skede. Men å andra sidan det kanske inte kommer att inträffa i samma omfattning. Det är vi som blivit offer under åren dessa företag haft mycket tvivelaktig kreditgivning.</p><p>Min skatteåterbäring kommer att bli hög så jag behöver pengar som kan återbetalas då. Kommer kanske upp emot 100 000 kr i räntor eftersom jag betalade av lån som en galning innan årsskiftet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oregistrerade, post: 33781"] Jag håller med dig Kryss till 1 000 % även om jag är den desperata i detta fall. Tack Sillen91 men att låna av okända privatpersoner måste jag avstå, även om du har goda intentioner. Många av dessa är företag har jag också lån hos men har nu kommit så långt att jag sänkt mina akuta skulder från 100 000 till ca 30 000 kr på några månader. Har slutbetalat ca 10 lån. Jag är på väg ur detta träsk och kommer klara detta även om jag varit nära att faktiskt till och med att ta livet av mig på grund av detta. VILL inte egentligen låna mer men har inget val just nu. Det är en lång och komplicerad historia. Jag önskar att vi alla kan komma ur detta snart och starta ett forum där vi kan ge tips till andra i ett mycket tidigare skede. Men å andra sidan det kanske inte kommer att inträffa i samma omfattning. Det är vi som blivit offer under åren dessa företag haft mycket tvivelaktig kreditgivning. Min skatteåterbäring kommer att bli hög så jag behöver pengar som kan återbetalas då. Kommer kanske upp emot 100 000 kr i räntor eftersom jag betalade av lån som en galning innan årsskiftet. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Panik behöver 6000 kr, utan uc
Topp