Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Panik- råd mig!

Min bank skickade mig förfrågan om kundkännedom. Jag svarade på de en dag försent. Inga problem men hade missat att svara på någon transaktion de undrade över, såg inte den bilagan eller så var den inte med från början. Så de skickade hen den så ja skulle svara på bara den..
Då vi vart iväg missade jag sista svarsdatum på den påminnelsen, och nu har de spärrat mitt bankid.
Vafan gör jag nu?
De kommer ha svaret på måndag. Kan ja vänta mig att de öppnar mitt bankid igen då?
Ja har verkligen inte tid att va ledig från jobbet för att köra till banken.
Kan inte rådfråga kundtjänst på telefon då jag inte kan legitimera mig!!
Någon som är insatt i sånt?

Vet att jag har råkat ut för något likande att mitt konto blev fryst helt random. Fick ett sms att jag skulle ringa upp Swedbank i det här fallet för att svara på frågor om transaktioner.

Trodde då att de gällde allt mitt spelande som var då för hade gjort mycket stor uttag och insättningar. Men det gällde bara några köp jag hade gjort via en app på låga summor som typ 10kr men att de var några omköp bara.

Iallafall efter jag svarat på alla frågor så tog dom bort min frysning och allt funkade igen. Är nog ingen fara

Tack!
Ja de som e jobbigt just nu är att jag inte kan få några svar..
De får ju pappret på måndag så de borde ju lösa sig självt..
Fasen va sårbar man är med bara ett bankid och kontanter har man ju inte längre särskilt ofta..

Fler med erfarenheter?

Vilken bank?

Alltid problem med dom. Otroligt vad usla dom är alltså.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp