- Meddelanden
- 1 176
- Mottagna reaktioner
- 300
- Poäng
- 467
Intrum Justitia har dom vad jag vet som inkasso. Om dom inte ändrat, men det tror jag inte.
Pengos i allmänhet är väl rätt otrevligt. Dyra räntor, långsam service och långsamma utbetalningar. Ingen bemanning under många dagar... Osv.
Pengos i allmänhet är väl rätt otrevligt. Dyra räntor, långsam service och långsamma utbetalningar. Ingen bemanning under många dagar... Osv.
- Meddelanden
- 3 961
- Mottagna reaktioner
- 1 016
- Poäng
- 907
Pengos har Intrum inkasso mitt Pengos lån ligger där ska betala den sista gången denna månad fick mitt lån på 4000 med en avbetalning på 900/månad gick inte att få lägre. Det går alltså inte att få en avbetalningsplan hos Pengos själva.
- Meddelanden
- 14
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 7
Intrum Justitia har dom vad jag vet som inkasso. Om dom inte ändrat, men det tror jag inte.
Okej tack för svaret Kryss!
jaa det var första och sista gången jag lånade där!!
- Meddelanden
- 14
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 7
Pengos har Intrum inkasso mitt Pengos lån ligger där ska betala den sista gången denna månad fick mitt lån på 4000 med en avbetalning på 900/månad gick inte att få lägre. Det går alltså inte att få en avbetalningsplan hos Pengos själva.
aha okej, låter ju inget vidare! trodde pengos var ett av de bättre bolagen, men då vet man att man inte ska låna där mer...
- Meddelanden
- 3 961
- Mottagna reaktioner
- 1 016
- Poäng
- 907
Fungerar bra så länge man betalar tillbaka i tid men efter det är de bara besvärliga.aha okej, låter ju inget vidare! trodde pengos var ett av de bättre bolagen, men då vet man att man inte ska låna där mer...
- Meddelanden
- 3 961
- Mottagna reaktioner
- 1 016
- Poäng
- 907
Fick du ingen avbetalningsplan alls hos Intrum?Jag sökte avbetalning efter inkasso blev nekad där hos intrum.
- Meddelanden
- 240
- Mottagna reaktioner
- 5
- Poäng
- 42
Pengos är ena riktiga "tomtar".Jag vet flera som missat och låtit det gå till inkasso.Sedan den dagen har dom inte fått låna en enda gång igen.Jag hjälpte en flicka ur en evt kris som berörde henne,dvs jag löste in hennes lån till Pengos,och på det viset fick hon en chans att låna av dom igen.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.