Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Peptalk 2018

Det är bra i alla fall, att du inte tar nya lån :)Det är svårt att peppa sig själv när man inte ser att skulderna krymper. Har du försökt att få ner räntorna, få lägre månadsbelopp osv så du kan beta av små lån vartefter? Jag kämpade i många år innan allt sprack och jag inte orkade mer, vet hur svårt det är att hitta ork och livsglädje. Jag försökte ändock tänka att det faktiskt finns saker jag PR bra på ( tex klarar jag ett medelsvårt dressyrprogram galant (hur många kan det liksom?:p) och jag är en hejare på att tapetsera Tillexempel. ”Bara” ekonomin jag inte var så duktig på:(. Vet inte vad jag ska skriva, men jag hejar på dig och skickar lite styrka och ork via cyberrymden :)

Tack! ☺️ Fixar och trixar med sådant varje månad. Det är oron som tär mest. Och rädsla att bli sjukskriven pga denna stress och hamna därmed i värre situation. Den press jag levt med i så många år börjar nu påverka min vardag. Känns som en variant av pts.

Jag hoppas du orkar hålla i !
Är så jobbigt !
Suttit nu i flera dagar och funderat hur fasiken jag löser denna månad?
Men det går inte riktigt så nya funderingar blir vad ska få gå till inkasso nu ?
Men tänker inte släppa taget hur jag än mår ska vara gå .....på nått sätt och styrkekramar till dig

Jag hoppas du orkar hålla i !
Är så jobbigt !
Suttit nu i flera dagar och funderat hur fasiken jag löser denna månad?
Men det går inte riktigt så nya funderingar blir vad ska få gå till inkasso nu ?
Men tänker inte släppa taget hur jag än mår ska vara gå .....på nått sätt och styrkekramar till dig

Detsamma till dig! Nog ska vi klara detta!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp