• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

PFC delbetalning

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Fina Stina

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
56
Mottagna reaktioner
30
Poäng
102
Gör så och skriv gärna här sen hur det funkade.
Det funks
Då är det Max redan :) tanken är att testa skicka tillbaka och se om man får behålla dom 10 000 kr när dom gör återköpet :)

Det får du. Köpte ett par dyrare grejer. Lämnade tillbaka o fick pengarna För ena grejen insatta på mitt vanliga konto (tur där att de inte krävde det kort jag betalat med) men den andra på pfc, efter 4 dagar fanns pengarna där. ☺️
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 796
Mottagna reaktioner
2 649
Poäng
1 857
Det funks


Det får du. Köpte ett par dyrare grejer. Lämnade tillbaka o fick pengarna För ena grejen insatta på mitt vanliga konto (tur där att de inte krävde det kort jag betalat med) men den andra på pfc, efter 4 dagar fanns pengarna där. ☺️
Kanon ju :) men brukar dom inte nästan kräva att få betala tillbaka till det kortet man betalade med ? :)
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Nu fick jag mail.

Delbetalning är tillbaka. Dock har jag för mig att dom nu för tiden tar UC va?
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 825
Mottagna reaktioner
600
Poäng
667
De tar UC. Fick beviljat 10.000 på delbetalningsgrejen. Så..för alla er som har saker pantade på Selfina pantbank eller annat hör upp.
Nu ska jag göra 10.000 till 20.000 moahaha.
Har ju föremål för drygt 10.000 inlämnade hos Selfina.
Sätter in 10000 på kortet, betalar föremålen jag har inlämnade och får tillbaka 10.000 i appen som jag sedan tar ut sen lämnar jag in föremålen igen och får ytterligare 10.000 i kontanter då. På så vis har 10.000 blivit 20.000, och ja det kommer ändå kosta mig 10.000 i slutänden den dagen jag vill/måste hämta i föremålen men behöver pengarna nu.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp