Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Plexia - Inkasso

Plexia Tingsrätten

Någon som fått en avbetalningsplan av Plexia efter dom i Tingsrätten? Är dom medgörliga eller skickar dom direkt till KF och man får ett skuldsaldo?

En fråga, gick de inte att få avbetalningsplan innan de gick så långt? Jag fick det. En dyr sådan

Plexia Tingsrätten

Nej, dom var stenhårda eftersom jag bad om betalningsplan två dagar efter det att inkassokravet förföll. Vore intressant och höra om någon vet om hårdheten består efter medgivande av talan, dvs dom.

Min hamnade hos KFM, kontaktade de, de drog tillbaka och fick avbetalningsplan. De var jätteschyssta.

Vilka jävla grisar dom är. Tar ut 640 kr utan att ha skickat in till fogden. Fy fan säger jag. Pratade just med KFM och dom har inte fått in någon ansökan av plexia som det står på min sida där

Har de oxå gjort hos mig men jag skriv till de vad de hålla på med och jag fick 640kr tillbaka !

vilka jävla grisar, bluffar och bluffar

PLEXIA är riktiga skitstövlar. Otrevliga, ovänliga och respektlösa. De skickade mitt ärende till fogden 20/2 - 15 fastän jag slutbetalade hela mitt lån den 26 januari samt att jag då fick en bekräftelse från dem om att de mottagit fullbetalning på lånet. Frågade igår varför dem skickat det dit då de fick sin slutbetalning i januari, då svarade dem först " det menas med att vi meddelat KFM att du inte är skyldig oss några pengar längre.. Och då frågade jag tydligare Varför dem skickat det dit överhuvudtaget då de fick slutbetalning i januari, då svarade idioten mig " vi har kollat upp det du sagt väldigt noggrant och du har blandat ihop oss med ett annat bolag.. Du borde ha bättre koll på dina affärer i framtiden" FASTÄN de själva sa från början att de haft det hos fogden, och sedan helt plötsligt så har dem inte det? Sedan står det på på sidan när man loggar in 2015-02-20 Ärendet återkallat från KFM 30132.. SJUKT dåliga människor, hoppas dem åker på rediga böter!

PLEXIA är riktiga skitstövlar. Otrevliga, ovänliga och respektlösa. De skickade mitt ärende till fogden 20/2 - 15 fastän jag slutbetalade hela mitt lån den 26 januari samt att jag då fick en bekräftelse från dem om att de mottagit fullbetalning på lånet. Frågade igår varför dem skickat det dit då de fick sin slutbetalning i januari, då svarade dem först " det menas med att vi meddelat KFM att du inte är skyldig oss några pengar längre.. Och då frågade jag tydligare Varför dem skickat det dit överhuvudtaget då de fick slutbetalning i januari, då svarade idioten mig " vi har kollat upp det du sagt väldigt noggrant och du har blandat ihop oss med ett annat bolag.. Du borde ha bättre koll på dina affärer i framtiden" FASTÄN de själva sa från början att de haft det hos fogden, och sedan helt plötsligt så har dem inte det? Sedan står det på på sidan när man loggar in 2015-02-20 Ärendet återkallat från KFM 30132.. SJUKT dåliga människor, hoppas dem åker på rediga böter!
Jag hade samma skit från dom, men de sa att de var deras system och de fått återkalla manuellt., de e bara o anmäla hos konsumentombudsmannen. Skicka in de meddelande du fått från dom. Ta bort din egen info om du vill vara anonym,

Jag fick räntebesked från plexia.. Jag har betalt på min avbetalningsplan 4 månader under 2014 och på räntebeskedet stod det ränta o kr.. ?
Vad har jag betalt då? Isåfall skulle min skuld vara betald nu om de inte är ränta i dom pengarna.,

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp