Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Plus hos Remember

Hej!
Löste min skuld på kreditkortet hos remember i fredags. Betalade in tvåhundra kr extra då de alltid grejar med räntor och så. Nu har jag hela beviljade beloppet tillgängligt plus dessa tvåhundra kr. Korkad fråga kanske men kan det vara såhär eller är det dumt att ha ett ”överskott” på kreditkortet?!

skön kväll sålänge

Hej!
Löste min skuld på kreditkortet hos remember i fredags. Betalade in tvåhundra kr extra då de alltid grejar med räntor och så. Nu har jag hela beviljade beloppet tillgängligt plus dessa tvåhundra kr. Korkad fråga kanske men kan det vara såhär eller är det dumt att ha ett ”överskott” på kreditkortet?!

skön kväll sålänge
Bara positivt haft det flera gånger på mitt Nordic Choice Club kort hos SEB, inga räntekostnader samt utnyttja alla bonusförmåner som extrapoäng på hotellnätter mm.

Bara positivt haft det flera gånger på mitt Nordic Choice Club kort hos SEB, inga räntekostnader samt utnyttja alla bonusförmåner som extrapoäng på hotellnätter mm.
Tack så mycket för svar, då är jag lugn :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp