• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Rätt clear/kontonr men fel bank

Texan

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
9 Mars 2015
Meddelanden
45
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Hej!,
Fick ett lån bekräftat nu denna fredag em. Såg nu på "Mina uppgifter" att jag skrivit in rätt kontonummer inklusive clearingnummer men valt fel bank. Det står Ålandsbanken men jag har Handelsbanken. Kundtjänst ej bemannat på helg har iaf mejlat om detta...kommer pengarna in på mitt konto trots att jag angett fel bank men rätt clearing å konto nr? hmm...segt!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Ålandsbanken clearingnummer är 2300-2399 och Handelsbanken clearingnummer är 6000-6999 vilken clearing har du angett?
 

Texan

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
9 Mars 2015
Meddelanden
45
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Ålandsbanken clearingnummer är 2300-2399 och Handelsbanken clearingnummer är 6000-6999 vilken clearing har du angett?

6503 :) men i rutan där man ska välja bank står det "Ålandsbanken" av ngn jäkla anledning. men det e "rätt" clearingnr å kontonr!
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Konstigt men de är ju clearing och kontonummer som styr så jag tror att du får dina pengar, GRATTIS till lån förresten:):)
 

Texan

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
9 Mars 2015
Meddelanden
45
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
nice, fick som sagt bekräftelsen rätt sent så får väl vänta till måndag å se då :p
haha tack!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp