• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Råd gällande samlingslån - Två alternativ

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

kalaspuffar

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
12 Juni 2021
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
228
Poäng
407
Jag skulle bara väldigt gärna ge ett stort, enormt tack till alla hjälpsamma och vänliga individer på det här forumet.
Ni är verkligen helt fantastiska allihopa.

Tack för alla tips och råd,
Utöver Marginalen+Collector(Tack Brokoly för tipset!) så lyckades jag även få till att samla Bank Norwegian + Cashbuddy via Northmill's Reduce.

Helt plötsligt känns livet som att det faktiskt kan bli bra igen på ett ekonomiskt plan.
Man kan nu känna att man kan börja leva istället för att bara överleva.

Nu återstår bara den långa resan att börja amortera extra, förbättra räntor och till slut bli skuldfri någon dag.
Aldrig mer något lån som inte är för att förbättra räntan eller potentiellt bostadslån i framtiden.

Tack alla, för all hjälp!
Bäst är ni<3
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Fråga . Fått 40000 beviljat av Santander . Inte kräver de komplettering för det står inget om det ? Någon som vet
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Kan komma när man ska skriva på avtalet att dem vill ha lönespec typ med inte ovanligt även om det inte står
Ok men jag har 3 lönespecar isåfall . Är bara orolig för det eftersom det hände mig med remember förra året . Fick 100.000 beviljat o de ville ha lönespecar o jag hade varit sjuk o nån månad var det lägre lön av de 3 jag skickade in och då fick jag avslag . Helt sjukt var det . Liksom är ju brutto lönen man skriver inte netto i ansökan . Men jag har bara hört att det är telenät som nekat när man trots allt har sina 3 lönespecar o visa
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp