• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Remember kredit delbetalning

Nz88

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
4 Januari 2021
Meddelanden
734
Mottagna reaktioner
105
Poäng
317
Vet nån hur de funkar? Om jag använder min kredit på de kortet och sen väljer att delbetala ett köp får jag tillbaka den att använda den då eller hur funkar det egentligen
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
431
Poäng
557
Vet nån hur de funkar? Om jag använder min kredit på de kortet och sen väljer att delbetala ett köp får jag tillbaka den att använda den då eller hur funkar det egentligen
Ja det du betalar på ditt remember flex kan du utnyttja igen.
 

Nz88

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
4 Januari 2021
Meddelanden
734
Mottagna reaktioner
105
Poäng
317
Frågan var ang deras tjänst att delbetala ett visst köp du gjort redan. Och om jag väljer att delbetala den flyttas den då och jag får krediten tillbaka på köpet medans jag delbetalar eller vad är meningen med delbetala ett köp annars
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
431
Poäng
557
Frågan var ang deras tjänst att delbetala ett visst köp du gjort redan. Och om jag väljer att delbetala den flyttas den då och jag får krediten tillbaka på köpet medans jag delbetalar eller vad är meningen med delbetala ett köp annars
Aha okey. Då vet jag inte.
 

Lexoz

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
14 Oktober 2021
Meddelanden
133
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Frågan var ang deras tjänst att delbetala ett visst köp du gjort redan. Och om jag väljer att delbetala den flyttas den då och jag får krediten tillbaka på köpet medans jag delbetalar eller vad är meningen med delbetala ett köp annars
Nej det får du inte.
 

Nz88

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
4 Januari 2021
Meddelanden
734
Mottagna reaktioner
105
Poäng
317
Vad är meningen med delbetalning av köp då?
 

r0binn

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
21 Maj 2014
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Räntefritt, annars måste du antingen betala allt direkt eller betala ränta på krediten .
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp