• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Reserverar belopp borta. Kommer faktura?

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
568
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Jag kanske oroar mig i onödan men eftersom jag har inledande skuldsanering vore det förödande om detta räknas som ny skuld och kan ställa till det.

Jag betalade min verkstad för service på 1500kr och några dagar senare är reserverat belopp borta och pengarna återigen på mitt konto.

Vad borde hända? Jag måste ju bli uppringd. Få faktura eller nått. Provar dom dra igen kanske? 1500 är ändå 1500, jag vill vara ärlig men det passar illa nu
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

henke88

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
28 Januari 2020
Meddelanden
369
Mottagna reaktioner
94
Poäng
267
Jag kanske oroar mig i onödan men eftersom jag har inledande skuldsanering vore det förödande om detta räknas som ny skuld och kan ställa till det.

Jag betalade min verkstad för service på 1500kr och några dagar senare är reserverat belopp borta och pengarna återigen på mitt konto.

Vad borde hända? Jag måste ju bli uppringd. Få faktura eller nått. Provar dom dra igen kanske? 1500 är ändå 1500, jag vill vara ärlig men det passar illa nu
Banken släpper ju reservationen efter ett par dagar om inte mottagaren har dragit beloppet, dock så kan mottagaren fortsatt dra pengarna så låt dom sitta kvar så dras dom nog när som......
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp