Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Revolut

Nån som har erfarenhet gällande revolut?
Om jag har ett konto där och får in x summa pengar och köper crypto för de, får skatteverket info om det?
Mvh

Nej till 99% - det är nästan ingen fara för det (har tidigare använt en del revolut flera år och alltid fått registrera min egna skatt). om inte skatteverket själva frågar efter det via typ domstol. Vilket dom inte gör utan visselblåsare som ringer och säger att du lagrar krypto som du inte skattar för på revolut, tillgångsutredning från KFM , grov brottsutredning eller misstanke av någon annan anledning.

Revolut är registrerade i litauen och lämnar inte ut några uppgifter till skatteverket. Dom litar på att du själva skattar det du ska, vilket dom har rätt att göra.

Senast ändrad:
Tack för svar dubbelkollade detta med deras chat och det stämmer exakt det du säger. Inte börjat med cryptohandel än men kan bli att jag gör och då blir det revolut.

Tack för svar dubbelkollade detta med deras chat och det stämmer exakt det du säger. Inte börjat med cryptohandel än men kan bli att jag gör och då blir det revolut.
Kolla med någon annan källa också, att ta svar här som sanning kan bli dyrt. Kolla med Skatteverket tex.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp