Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ringer kronofogden

Ringer kronofogden upp och i så fall använder dom sig av skyddat nummer? Har haft ett skyddat nummer efter mig ett tag och undrar om det är dom? Har även ringt på min dotters mobil som jag står för. Jag har ju inte gett ut något nummer till dom så jag blir lite fundersam. Vill ju inte att dom dyker upp hemma direkt... Har ej sökbart nummer och inte mina barn heller men ena flickans nummer dök upp igen på Eniro och hitta (vilket är ordnat igen nu), man är ju lite nojig. Men antar att det är någon envis försäljare men vet ju inte Någon som har koll?

Ringer kronofogden upp och i så fall använder dom sig av skyddat nummer? Har haft ett skyddat nummer efter mig ett tag och undrar om det är dom? Har även ringt på min dotters mobil som jag står för. Jag har ju inte gett ut något nummer till dom så jag blir lite fundersam. Vill ju inte att dom dyker upp hemma direkt... Har ej sökbart nummer och inte mina barn heller men ena flickans nummer dök upp igen på Eniro och hitta (vilket är ordnat igen nu), man är ju lite nojig. Men antar att det är någon envis försäljare men vet ju inte Någon som har koll?
KFM har aldrig ringt till mej med skyddat nummer.

Jag har blivit uppringd under en lång tid av " Microsoft bedragare" som ringer från dolt nummer. Verkar vara många som är drabbade av dem. Kanske är det dessa som ringer dig också?

Bara läkare o polis ringer numera på skyddat nummer, och de privatpersoner som har det. Försäljare brukar ha ett nummer eller snarare flera olika. KF ringer från 010-nummer

Bara läkare o polis ringer numera på skyddat nummer, och de privatpersoner som har det. Försäljare brukar ha ett nummer eller snarare flera olika. KF ringer från 010-nummer
Kom på att Radiotjänst ringer med dolt nummer också. Förmodligen för att ingen skulle svara annars ;)

Ah det kanske dom gör, jag gav upp för många år sen och betalar, så slipper deras ringande och påhälsningar...helt klart värt 185 kr/månad

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp