- Meddelanden
- 1 110
- Mottagna reaktioner
- 345
- Poäng
- 517
Ska funka direktNågon som varit med om att du ej kan ta ut buffert som ny kund direkt? Hur lång tid tog det för er?
- Meddelanden
- 93
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 61
Oftast första vardagen efter, på morgonen då. En gång har det dröjt en extra gång.
Vid uttag med "5 min" så är de på kontot direkt ifall banken är ansluten till RIX-INST och många banker är det.
Vid uttag med "5 min" så är de på kontot direkt ifall banken är ansluten till RIX-INST och många banker är det.
- Meddelanden
- 2 274
- Mottagna reaktioner
- 752
- Poäng
- 737
Det är så för mig, går inte att ta ut.
- Meddelanden
- 11
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 6
Oftast första vardagen efter, på morgonen då. En gång har det dröjt en extra gång.
Hur lång tid tog det för dig då? Blev beviljad manuell utbetalning för 2 dygn sedan snart och har fortfarande inte fått pengarna på kontot..
- Meddelanden
- 11
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 6
De behövde betala ut manuellt. Då blev det den långsamma utbetalningen sa dem. Hur lång tid har det tagit för er andra för pengarna att nå kontot?
Fortfarande inte fått pengar 2 dygn senare. Hur lång tid tog det för dig?
- Meddelanden
- 39
- Mottagna reaktioner
- 5
- Poäng
- 32
Efter att de betalade ut manuellt på fredag morgon så kom pengarna onsdag morgon till mitt konto. Otroligt långsamt.Fortfarande inte fått pengar 2 dygn senare. Hur lång tid tog det för dig?
- Meddelanden
- 11
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 6
Efter att de betalade ut manuellt på fredag morgon så kom pengarna onsdag morgon till mitt konto. Otroligt långsamt.
Oj, det var verkligen långsamt. Vad jobbigt, hade hoppats på att ha pengarna innan helgen eftersom det skulle ta 1-2 bankdagar. Vilken bank?
- Meddelanden
- 31
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 6
ansökte om rocker premium i tisdags, hade pengarna (5000kr) på kontot onsdag dagen efter kl16
- Meddelanden
- 54
- Mottagna reaktioner
- 18
- Poäng
- 62
Nordiska har beslutat att upphöra med erbjudandet av Rocker Buffert från och med idag. De som har en aktiv kontokredit måste ha återbetalat allt senast den 31 december 2026.
- Meddelanden
- 11
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 6
Nordiska har beslutat att upphöra med erbjudandet av Rocker Buffert från och med idag. De som har en aktiv kontokredit måste ha återbetalat allt senast den 31 december 2026.
Va, var har du sett det?
- Meddelanden
- 54
- Mottagna reaktioner
- 18
- Poäng
- 62
Fick precis ett meddelande i min Rocker app.Va, var har du sett det?
- Meddelanden
- 11
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 6
Såg det nu. Vilken tajming. För mig i appen så står det att jag har gjort ett uttag om 5000 kr så jag får väl utgå från att pengarna dyker upp trots det även om dom inte kommit än.Fick precis ett meddelande i min Rocker app.
- Meddelanden
- 93
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 61
Jag har Rocker Extra och fick samma meddelande och det stod, "att från och med i dag kommer kontokrediten att spärras från att ytterligare kunna utnyttjas".
Dagens efter (i dag) kunde jag dock föra över från kontokrediten till mitt Rocker Kort för användning.
Dagens efter (i dag) kunde jag dock föra över från kontokrediten till mitt Rocker Kort för användning.
Någon som vet något om när det nya kortet egentligen ska släppas? Tycker det känns oerhört märkligt att man stänger ner möjligheten till att göra uttag på en beviljad kredit för att man lanserar ett nytt kort. Och ska det behöva ta ett halvår. Känns enbart som om de har ekonomiska problem och därför stoppat uttag.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.