• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Rocker extra?

Nz88

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
4 Januari 2021
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
104
Poäng
317
Vad har ni för förutsättningar ni som blivit beviljad 5000 på rocker extra
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 787
Mottagna reaktioner
581
Poäng
627
Testade med 9% uc inga anmärkningar och blev beviljad de 5000 man kan få direkt.
Fint fint! Nu vill jag ju inte vara petig och vet inte dina behov till att låna och vill inte uppmuntra till att låna egentligen...Men varför slösa en UC speciellt när du har under 10 % och då ”endast” få 5000?
Du hade säkerligen kunnat få ett högre lånebelopp någon annanstans, alternativt köra något på 5000 som kör bisnode eller creditsafe (vet förstås inte dina siffror där) men du fattar. Tips bara ^^
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Definiera full?

De tog inge "full" på mig men de tog en som reggades.och syns bland mina upplysningar nu.
Full UC: En upplysning där samtliga dina kreditengagemang hos UC syns och finns uppspaltat. Tillsammans med övrig info såsom ev skuldsaldo och ev betalningsanmärkningar. Komplett med UC-score.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 349
Mottagna reaktioner
792
Poäng
677
Full UC: En upplysning där samtliga dina kreditengagemang hos UC syns och finns uppspaltat. Tillsammans med övrig info såsom ev skuldsaldo och ev betalningsanmärkningar. Komplett med UC-score.
Som sagt för 5000 tog de en mindre än full och den är nu reggad som upplysning och mitt betyg har försämrats.

(och nä personligen bryr jag mig inte i nuläget gjorde det med vetskap att det kunde bli så, men jag vill ju inte att andra råkar ut för det på grund av folk här eventuellt kommer med felaktigauppgifter)
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 349
Mottagna reaktioner
792
Poäng
677
Har ditt kreditbetyg påverkats är det inte en micro-UC som inhämtats.
Nä det jag har försökt säga är att det är ett mellanting, det innehåller inte lika mycket info som en full. Men det har reggats. Om det är fel eller inte skiter jag i mem värt att vara försiktiga som sagt om ni jagar låg UC-Score.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp