Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Sååå skönt med stöd här!

Vill tacka alla här för enormt stöd, det här är första gången på ETT ÅR som jag har 3000 kr över efter lön, tack vare att jag BESTÄMT mig för att NU ÄR DET NOG med fler sms lån! Jag har lagt ner en massa blod svett och tårar på att ringa, maila och tjata på alla mina sms långivare om att gå med på avbetalningar, och jag har lyckats väldigt bra måste jag säga. Det är alltid det bästa att vara ärlig och berätta om sin situation! Jag ger mig själv året ut, sen är mina dumma sms lån avbetalade, och jag säger bara ALDRIG mer! Jag har mått så psykiskt dåligt de senaste åren, varit rädd för posten varje dag, och det enda som snurrat i huvudet är HUR jag ska kunna betala allt varje månad. Ärlighet och kontakt med långivarna har visat sig vara så mycket värt! De flesta är snälla och väldigt hjälpsamma. Jag har nu "bara" två lån kvar som jag i allra värsta fall låter gå till KFM, känner nu att om jag ska må helt bra igen så tar jag hellre en anmärkning nu, och tar mig ur det här! Det här var menat som stöttning från mig till alla er andra som kämpar! Ta tag i problemen, bestäm er för att nu är det nog och lös de lån du kan, ett i taget, jag är så stolt över att det har gått så bra för mig ändå, efter lång tid av ständig pengaångest! Kom gärna med råd och tips här, till alla andra som vill ge upp, det FINNS ett ljus, bara man orkar ta tag i allt! Kram från mig

Vill tacka alla här för enormt stöd, det här är första gången på ETT ÅR som jag har 3000 kr över efter lön, tack vare att jag BESTÄMT mig för att NU ÄR DET NOG med fler sms lån! Jag har lagt ner en massa blod svett och tårar på att ringa, maila och tjata på alla mina sms långivare om att gå med på avbetalningar, och jag har lyckats väldigt bra måste jag säga. Det är alltid det bästa att vara ärlig och berätta om sin situation! Jag ger mig själv året ut, sen är mina dumma sms lån avbetalade, och jag säger bara ALDRIG mer! Jag har mått så psykiskt dåligt de senaste åren, varit rädd för posten varje dag, och det enda som snurrat i huvudet är HUR jag ska kunna betala allt varje månad. Ärlighet och kontakt med långivarna har visat sig vara så mycket värt! De flesta är snälla och väldigt hjälpsamma. Jag har nu "bara" två lån kvar som jag i allra värsta fall låter gå till KFM, känner nu att om jag ska må helt bra igen så tar jag hellre en anmärkning nu, och tar mig ur det här! Det här var menat som stöttning från mig till alla er andra som kämpar! Ta tag i problemen, bestäm er för att nu är det nog och lös de lån du kan, ett i taget, jag är så stolt över att det har gått så bra för mig ändå, efter lång tid av ständig pengaångest! Kom gärna med råd och tips här, till alla andra som vill ge upp, det FINNS ett ljus, bara man orkar ta tag i allt! Kram från mig

Så skönt att höra att det faktiskt går att ta sig ur skiten!!!! Har släppt många av mina till inkasso nu för att få till avbetalningsplaner. Tar inte alla på en gång, men några i taget å ska aldrig mer ta ett smslån!!!! Nu ska skiten bort en gång för alla!!! Å då är det skönt att läsa sånt är :)
Lycka till även i fortsättningen!

Ja! Om man bara bestämmer sig så GÅR det! Jag har länge, länge tagit nya lån för att betala gamla, men så en dag så slutade jag bara, och bestämde mig för att NU ÄR DET NOG! Jag är så glad över att det faktiskt finns väldigt förstående långivare som är villiga att hjälpa till, bara man är ärlig med sin situation! Avida har varit mest fantastiska mot mig, och sänkte min avbetalning från 1500 kr i månaden till 300 kr. Sådant gör att man har en chans att betala! När man har mindre belopp, och inte 1500-2000 kr på varje lån! Såklart det tar tid att ta sig ur det här, men jag har skrivit en lista på mina lån, och bockar av när varje är färdigbetalt och det är en sådan lättnad. Även om jag kanske ändå hamnar hos KFM med två lån så mår jag bättre inombords nu!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp