Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

söka samlingslån - hur många förfrågningar kan vara ok?

inser att den här frågan är svår att fråga på, men kan ni inte skriva lite om era erfarenheter av att söka samlingslån? jag är i stort behov av att söka ett lån på ca 150.000 kr för att lösa all skit jag samlat på mig. jag har dock 19 förfrågningar idag, varav 12 kommer att vara borta i april. sen försvinner resten i augusti. jag skulle egentligen vilja söka där i april, men är det någon idé med 7 förfrågningar? tänkte troligen söka på lendo.

Om du kan så vänta till i april. 7 förfrågningar ser mkt bättre ut än 19. Kan ge bättre ränta oxå.

7 förfrågningar är absolut ingen fara speciellt med tanke på att dom kommer vara "gamla"

åh, jag trodde folk skulle svara att det är för många med 7. vad skönt att höra att det kanske kan gå vägen. och gör det inte det så försöker jag igen i augusti när alla försvunnit och jag isf bara har en. tack så mycket för era svar. :)

förresten, en fråga till då. är det bra att söka på lendo? dom samarbetar väl med många av dom stora bankerna? eller bör jag försöka mig på att söka på ngn bank först? hur har ni gjort? och vad har folk fått för större lån via lendo, ränta osv?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp