Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

söka Svea skuldfinansiering

Jag ska nu ansöka om Svea skuldfinansiering som en sista utväg att komma ikapp. Problemet är att de vill ha kopior på alla lån/fakturor. Hur ska man kunna skicka kopior när vissa lån skickar räkningen via mail? Räcker det med att skicka med info om hur stor skuld man har på varje ställe? Någon som vet? Jag har hört att de har lång väntetid, och det är ju negativt!

Just det som är problemet, har ingen skrivare, och känns inte så bra att sitta på jobbet och skriva ut skulder...

Kan du inte skicka mejlet på fil eller du kanske har en vän som har skrivare som du kan skriva ut hos. Du kanske kan gå på något bibliotek som har skrivare eller medborgarkontor.

Senast ändrad:
Det går nog att lösa, värre är att de just nu har TRE månaders väntetid...hur ska man lösa skulderna under tiden, så man inte hamnar hos KFM, det går ju inte!

Har du inte använt din Easycard kredit som du fick, för att lösa skulderna det måste ju vara bättre än att hamna hos KFM?

Jag ska nu ansöka om Svea skuldfinansiering som en sista utväg att komma ikapp. Problemet är att de vill ha kopior på alla lån/fakturor. Hur ska man kunna skicka kopior när vissa lån skickar räkningen via mail? Räcker det med att skicka med info om hur stor skuld man har på varje ställe? Någon som vet? Jag har hört att de har lång väntetid, och det är ju negativt!

Gå till ett bibliotek och printa eller maila dem en faktura.

Ta fram fakturan i mail, gör En skärmdump, mejla in. Skicka resterande med post.

Det går nog att lösa, värre är att de just nu har TRE månaders väntetid...hur ska man lösa skulderna under tiden, så man inte hamnar hos KFM, det går ju inte!

Väntetiden för att få ett lån beviljat och utbetalt är ju det som sätter käppar i hjulen för Susan det är därför jag undrade om hon inte skulle använda sig av Eysycard krediten hon fått.

Min easy card kredit använder jag till mat och annat, det är skönt att ha den till sådant. Jag fick så mycket hjälp idag, så jag tror att jag ej behöver ansöka om skuldfinansiering ändå...har fyra sms låne avbetalningar, och ALLA har gått med på att skjuta fram betalningen till september månad samt att de minskat avbetalningsbeloppet rejält, så nu ser det faktiskt ljust ut...tre månader till, SEN så! Jag ville spärra mig från sms lån, men man måste först betala av hela skulden, och jag kommer att lägga in en lånespärr på mig själv hos ALLA när jag är skuldfri! Lite gladare är jag nu!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp