Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Samla ihop dyra lån och krediter
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Burzum" data-source="post: 439170" data-attributes="member: 11263"><p>Tänkte skriva en kort uppdatering här.</p><p>En del här sa att det fanns ingen chans att jag skulle bli beviljad att jag var överbelånad, bankerna kollar enbart inte på det. Dom kollar din UC och så länge du skött dina lån osv så är det generellt inga problem med att ta ett lån oavsett om du är överbelånad.</p><p></p><p>Ska dock tillägga och för att hjälpa er andra i samma sits, att vända sig till <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">Lendo</a> eller andra lånegivare när ni redan har ett lån blir svårt att få beviljat det lån ni önskar. Dock om ni inte har några lån sen tidigare så vänd er till <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">lendo</a> och dylikt. </p><p>Jag hade ren tur i detta. Jag vände mig först till enklare där mitt önskade belopp på 300.000 tusen avslogs av samtliga banker. Det erbjöd 90 k vilket ja tog men till och med de banker jag hade lån nekade mig(varför ska jag berätta sen) jag löste mina stora krediter som kostade mig rutb tusen varje månad i alla fall med dessa 90 K.</p><p></p><p>I samma veva ringde jag resursbank för att jag ville ha ner min månadskostnad hos dom. Skulle ringt de andra bankerna jag har lån hos men de hann stänga.</p><p>I alla fall dagen efter ringer det en väldigt trevlig kille från resursbank och han har sett dagen innan fick jag avslag av dom på 90 tusen från enklare. Då sa han, att systemet långivare har, de systemet förstår inte att jag redan har lån hos bankerna som då ger mig avslag per automatik. Han säger då, ja men du kan få låna upp till 400.000 tusen av oss och då löser vi ditt lån du har hos oss hos och även om du har något annat lån vi kan lösa.</p><p></p><p>En till uc togs och det var inga som helst problem och räntan blev 8 någonting lite högre månadskostnad men då kunde jag som sagt lösa 2 lån och allt blev så mycket bättre.</p><p></p><p>Så jag sänkte min totala månadskostnad från nästan 16 500 k i månaden till 11500 cirka!</p><p></p><p>Så mitt tips jag fick från bankmannen på resurs: Har ni redan lån ring den bank ni har lånet oss, mycket större chanser.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Burzum, post: 439170, member: 11263"] Tänkte skriva en kort uppdatering här. En del här sa att det fanns ingen chans att jag skulle bli beviljad att jag var överbelånad, bankerna kollar enbart inte på det. Dom kollar din UC och så länge du skött dina lån osv så är det generellt inga problem med att ta ett lån oavsett om du är överbelånad. Ska dock tillägga och för att hjälpa er andra i samma sits, att vända sig till [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]Lendo[/URL] eller andra lånegivare när ni redan har ett lån blir svårt att få beviljat det lån ni önskar. Dock om ni inte har några lån sen tidigare så vänd er till [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]lendo[/URL] och dylikt. Jag hade ren tur i detta. Jag vände mig först till enklare där mitt önskade belopp på 300.000 tusen avslogs av samtliga banker. Det erbjöd 90 k vilket ja tog men till och med de banker jag hade lån nekade mig(varför ska jag berätta sen) jag löste mina stora krediter som kostade mig rutb tusen varje månad i alla fall med dessa 90 K. I samma veva ringde jag resursbank för att jag ville ha ner min månadskostnad hos dom. Skulle ringt de andra bankerna jag har lån hos men de hann stänga. I alla fall dagen efter ringer det en väldigt trevlig kille från resursbank och han har sett dagen innan fick jag avslag av dom på 90 tusen från enklare. Då sa han, att systemet långivare har, de systemet förstår inte att jag redan har lån hos bankerna som då ger mig avslag per automatik. Han säger då, ja men du kan få låna upp till 400.000 tusen av oss och då löser vi ditt lån du har hos oss hos och även om du har något annat lån vi kan lösa. En till uc togs och det var inga som helst problem och räntan blev 8 någonting lite högre månadskostnad men då kunde jag som sagt lösa 2 lån och allt blev så mycket bättre. Så jag sänkte min totala månadskostnad från nästan 16 500 k i månaden till 11500 cirka! Så mitt tips jag fick från bankmannen på resurs: Har ni redan lån ring den bank ni har lånet oss, mycket större chanser. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Samla ihop dyra lån och krediter
Topp