Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån 80-100k? Medlemslån Nordea?

Har varit slarvig med ekonomin i evigheters evigheter. Började med ett smslån och sen ännu ett för att klara det första - flera av er vet hur det är. Har i något läge tagit ett "smålån" om 20-25k för att lösa bort men då inte fått borta alla. Och så tickar det på. Nu har jag runt 10 lån på sammanlagt 40-50k varje månad (Men har just nu sammanlagt 80k över flera månader). Känner mig som en (dålig) ekonom privat. Har fullt upp med att taktiskt tänka vilka jag ska betala för att ta nya för att kunna betala bort andra. ORKAR INTE MER. Vill bara desperat få ett samlat lån för att betala bort. Vill låna 80-100k för att rensa upp i ekonomin. Men kan absolut inte prata med någon om detta och vill INTE gå till banken. Skäms för mycket.

Har sen tidigare ett medlemslån på Nordea, nu är det 55k kvar. Var får jag igenom mitt lån?

Mina siffror.

Överskott av tjänst 334k
Underskott av kapital 60k

Blanco 88k
Kontokrediter 23k
Allt utnyttjat av beviljat

3 UC
Kreditbetyg Bra 2.1%
(Inga betalningsanmärkningar)

Hyresrätt.

Underskottet är väldigt högt i förhållande till inkomsten, men du har bra UC, så rimligtvis kommer du få lån genom någon förmedlare som Axo finans. Bank Norwegian till exempel.

Tack! Försöker luska lite. Tänker att jag kan ringa och prata med Nordea och fråga hypotetiskt? De borde ju kunna avgöra om det på förväg är helt uteslutet? (Utan att testa och ta en UC).

Tack! Försöker luska lite. Tänker att jag kan ringa och prata med Nordea och fråga hypotetiskt? De borde ju kunna avgöra om det på förväg är helt uteslutet? (Utan att testa och ta en UC).

Det kan du absolut göra. De kommer svara lite svävande, men du får ändå en fingervisning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp