Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån efter betalningsanmärkning

Hej

Har en betalningsanmärkning som går ut i början av februari. Skulle verkligen behöva ett samlingslån för att få ner mina kostnader. Dock så har jag väldigt många förfrågningar så det är ju inte positivt i sammanhanget. Inkomst är inga problem dock.

Min fråga är om man ringer bankerna och förklarar hur det är innan man gör en ansökan, tror ni man har större chans att få lånet då? Efter betalningsanmärkningen är borta såklart.

Hej

Har en betalningsanmärkning som går ut i början av februari. Skulle verkligen behöva ett samlingslån för att få ner mina kostnader. Dock så har jag väldigt många förfrågningar så det är ju inte positivt i sammanhanget. Inkomst är inga problem dock.

Min fråga är om man ringer bankerna och förklarar hur det är innan man gör en ansökan, tror ni man har större chans att få lånet då? Efter betalningsanmärkningen är borta såklart.
Nej det tror jag inte, det finns ju en anledning till att du har gjort så många förfrågningar/har den UC du har. Många här brottas med samma problem och det enda man kan göra är att vänta ut förfrågningarna (eventuellt om din ordinarie bank skulle kunna tänka sig låna ut ändå.).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp