Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Samlingslån - hur tänka?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Per1975" data-source="post: 136874" data-attributes="member: 4424"><p>Jag hade nog sålt sånt som är i prydnadsväg eller kläder som inte används osv. för att amortera extra i väntan på färre ff. Tror jag skulle satsa på det som är utanför UC först som borde vara dyrare.</p><p>Det är sjukt hur mycket man kan få in på att sälja helt onödiga saker!</p><p>Hade nog tagit Klarna, <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9024" target="_blank">Credway</a> och sen sökt när förfrågningarna är borta för en så låg ränta som möjligt och tagit bort alla andra med ett stort lån, sen är du lånfri förutom det där stora du kan ta bort ganska fort antagligen och csn som ändå är en investering på många sätt.</p><p></p><p>Lånen utöver csn är ju under 200 000 så börja tänk att det ska ner mot noll istället för uppåt.</p><p>Jag har 123 000 i lån likt <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9024" target="_blank">credway</a> (och värre ränta) och ikea, klarna, betalkoll och såna poster är på 287 000 eller nåt sånt.</p><p>Det är inte så fasligt mycket om man får ner 70 000, för då försvinner 7000 i månaden i utgift!</p><p>Man ska bara se till att få in pengar till varje pris.</p><p>Tänk vilken enorm glädje att ligga plus utan ett enda lån.</p><p></p><p>Men jag hade sålt saker och fått ett lån med bättre ränta i dina skor. Vet inte om du gillar att gå back på saker men varje sak du säljer formar din framtid i positiv bemärkelse.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Per1975, post: 136874, member: 4424"] Jag hade nog sålt sånt som är i prydnadsväg eller kläder som inte används osv. för att amortera extra i väntan på färre ff. Tror jag skulle satsa på det som är utanför UC först som borde vara dyrare. Det är sjukt hur mycket man kan få in på att sälja helt onödiga saker! Hade nog tagit Klarna, [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9024"]Credway[/URL] och sen sökt när förfrågningarna är borta för en så låg ränta som möjligt och tagit bort alla andra med ett stort lån, sen är du lånfri förutom det där stora du kan ta bort ganska fort antagligen och csn som ändå är en investering på många sätt. Lånen utöver csn är ju under 200 000 så börja tänk att det ska ner mot noll istället för uppåt. Jag har 123 000 i lån likt [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9024"]credway[/URL] (och värre ränta) och ikea, klarna, betalkoll och såna poster är på 287 000 eller nåt sånt. Det är inte så fasligt mycket om man får ner 70 000, för då försvinner 7000 i månaden i utgift! Man ska bara se till att få in pengar till varje pris. Tänk vilken enorm glädje att ligga plus utan ett enda lån. Men jag hade sålt saker och fått ett lån med bättre ränta i dina skor. Vet inte om du gillar att gå back på saker men varje sak du säljer formar din framtid i positiv bemärkelse. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Samlingslån - hur tänka?
Topp