• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån remember

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Vill minska räntan som jag har på BN och slängde iväg en ansökan på vinst och förlust på Lendo. Fick ett helt okej bud av Remember, 1000 kr över i månaden vilket är ganska mycket tycker jag.

En fråga dock. Jag vet att många här har haft eller har Remember.

Jag tackade Ja till erbjudandet via Lendo. Tog ett belopp som var 20.000 högre än det jag sökte. Sen kom detta:

Sammanfattning av lånevillkor​


Vi tackar för din låneansökan och har glädjen att ge dig följande låneerbjudande:


Observera att det månatliga beloppet ovan kan ändras något beroende på vilken dag din låneansökan är färdigbehandlad.

Vad händer nu och hur lång brukar processen vara? Har övertrasserat mitt kreditkort hos Remember så det är väl anledningen till att jag är lite nojjig.
 
G

Gästt

Gäst
Poäng: 0
Vill minska räntan som jag har på BN och slängde iväg en ansökan på vinst och förlust på Lendo. Fick ett helt okej bud av Remember, 1000 kr över i månaden vilket är ganska mycket tycker jag.

En fråga dock. Jag vet att många här har haft eller har Remember.

Jag tackade Ja till erbjudandet via Lendo. Tog ett belopp som var 20.000 högre än det jag sökte. Sen kom detta:

Sammanfattning av lånevillkor​


Vi tackar för din låneansökan och har glädjen att ge dig följande låneerbjudande:


Observera att det månatliga beloppet ovan kan ändras något beroende på vilken dag din låneansökan är färdigbehandlad.

Vad händer nu och hur lång brukar processen vara? Har övertrasserat mitt kreditkort hos Remember så det är väl anledningen till att jag är lite nojjig.
Hur mycket fick du låna och vilka förutsättningar hade du?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Bifogar upplysningskopian istället.
 
Senast ändrad:
G

Gästt

Gäst
Poäng: 0
Jag har inga bra förutsättningar, tror jag hade runt 14% i UC-risk.
Bolån på ca 2.något.
7-8 FF.
Årinkomst på ca en miljon och blanco något över det.

Har bra räntor på alla mina lån förutom 1 (BN) ska släcka BN helt och hållet nu och byta ut den mot Remember.

Remember gav mig ett par procent lägre ränta.
Hur mycket fick du beviljat?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp