Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån spelberoende

Men det är väldigt svårt att jobba ihop 100 tusen på 3-4 månader om man har en medelsvensson lön tyvärr, på ett år däremot är det absolut inte svårt att klara av det om man ger sig fan på det och inte tar nya skulder

Ja, men det man då gör är att säljer lite grejer man har hemma. Skippar kanske mat ute, hoppar över biokvällen med tjejerna, ölen med polarna. Sen är det inte så farligt att ta ett extrajobb. Jag knegade i 5 år dubbelt, diverse extrajobb kombinerat med mitt fasta jobb. Finns HUR mycket som helst...

Om man har barn eller dylikt kan det givetvis vara svårt men det är ett tips.
100.000 är faktiskt inte omöjligt på 4 månader. Det är 25.000 i månaden :)!

Jag känner att jag hellre lånar på mer och kan ge till en vän som kan behålla pengarna än att jag lånar för lite och hamnar i samma onda cirkel igen. Men ja, det verkar vara Lendo som ska satsats på. Även om jag nyligen har ett färskt lån via dem? Känns så åt helvete fel verkligen men är så desperat.

Tror det måste gå en viss tid, men har det gått en månad så ska du helt klart vända dig till antingen Lendo eller Advisa :)!

Ja, men det man då gör är att säljer lite grejer man har hemma. Skippar kanske mat ute, hoppar över biokvällen med tjejerna, ölen med polarna. Sen är det inte så farligt att ta ett extrajobb. Jag knegade i 5 år dubbelt, diverse extrajobb kombinerat med mitt fasta jobb. Finns HUR mycket som helst...

Om man har barn eller dylikt kan det givetvis vara svårt men det är ett tips.
100.000 är faktiskt inte omöjligt på 4 månader. Det är 25.000 i månaden :)!
Jag har sålt i princip allt jag inte använder och alla lyxsaker, jobbar även extra så mycket jag kan och nä 25 tusen i månaden kommer jag aldrig upp i hur mycket jag än försöker :)

Kämpa på iallafall! Håll dig borta ifrån spelet så löser allt sig sen, var nere i skitet jag också så jag vet vad jag pratat om. Nu har jag dock lyckats hålla mig ca 4 månader och jag vet att det är allt annat än lätt.

Kämpa på iallafall! Håll dig borta ifrån spelet så löser allt sig sen, var nere i skitet jag också så jag vet vad jag pratat om. Nu har jag dock lyckats hålla mig ca 4 månader och jag vet att det är allt annat än lätt.

Har betalat av alla skulder och krediter nu. Känns skönt!!! Kommer betala 2000 i månaden istället för 5000. Så kommer amortera mer än så när jag känner mig mer på banan. Fick 20 000 över som sitter på ett Avanzakonto som ska växa varje månad. Ska även kontakta vårdcentralen imorgon för att få samtalskontakt. Aldrig mer spel!! Känner mig trygg med den extrabufferten även om det är ett lån. Nu ska jag upptäcka livet!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp