Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån "vanlig" bank

Du har verkligen jättebra UC-score. Det kan vara läge att prata med banken ändå, då kan du diskutera dina möjligheter med en insatt som kan svara på om de kan knyta upp båda din lån, bara det med sämre ränta eller inte alls. Tycker verkligen det är det klokaste steget just nu. Först om de nekar kan du vända dig till Lendo, men tror det är lika bra att vänta ut några förfrågningar då.

Du har verkligen jättebra UC-score. Det kan vara läge att prata med banken ändå, då kan du diskutera dina möjligheter med en insatt som kan svara på om de kan knyta upp båda din lån, bara det med sämre ränta eller inte alls. Tycker verkligen det är det klokaste steget just nu. Först om de nekar kan du vända dig till Lendo, men tror det är lika bra att vänta ut några förfrågningar då.

Jo jag har bra ucscore, får nog aldrig mycket bättre...

Men om man söker lån direkt online hos bankernas sida då, hos Seb? Hur bedömer de?
Jag gissar att det i första hand görs en automatiserad bedömning som vid tveksamma fall går vidare till manuell granskning eller hur funkar det?

Jo jag har bra ucscore, får nog aldrig mycket bättre...

Men om man söker lån direkt online hos bankernas sida då, hos Seb? Hur bedömer de?
Jag gissar att det i första hand görs en automatiserad bedömning som vid tveksamma fall går vidare till manuell granskning eller hur funkar det?

Jag tror det fungerar så. Dock får du då inte svar på om de kan lösa båda dina lån eller bara det ena (om du nu inte törs söka på hela summan direkt).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp