Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån?

Hejsan! Precis som många andra så har jag under en längre period gått och varit spelberoende men förnekat det, inte berätta för någon och på detta vis har jag dragit på mig för mig väldigt stora skulder och krediter.

Min fråga är nu: Finns det någon bank som på något vis kan hjälpa till att lösa ett samlingslån på ca 250.000 kr vilket är det jag behöver för att bli kvitt, min sambo som fick veta om situationen är villig att hjälpa mig som medlåntagare/borgenär osv. Tillsammans har vi väl en årsinkomst på minst 700.000 kr. Vi bor dock i en Hyresrätt vilket är synd då den inte kan ses som "pant"

Jag har idag ett 20-tal lån och krediter, sms-lån
har tyvärr så mycket som 14 UC ff som uppkommit av desperation senare tiden.

Har tagit tag i mitt spelberoende och får hjälp med det, vilket känns prima! Men nu vill jag gärna ha hjälp med att få till ett samlingslån så att den ekonomiska stenen kan lätta.

Tack för svar på förhand!

Jag befinner mig själv i spiralen och går nu mot min första spelfria månad, jag går på behandling både via kommunen och arbetsgivarens friskvård där jag har psykolog. Med det sagt så har du tagit första steget, att bli spelfri är A & O - BRA!!

Angående din fråga, hur är sambons ekonomi, det bästa är väl om han/hon står på lånet?
Om det inte fungerar så kan du gärna berätta vad du har för UC-risk, det kan du ta reda på om du kikar här www.minuc.se
Har du en UC-risk under 10% så ska du nog kunna få ett lån.

Har du över 10% så kan du antingen be sambon stå på lånet, kolla med nystartfinans (dom beviljar hyfsat lätt om du har medlånetagare) eller titta på Lendo.

lYCKA TILL.

Bra jobbat dodlover och grattis Terry till din första månad som fri!

Utöver det Terry skriver så är det svårt att svara exakt. Ni har 700 in men hur stor del av detta är din inkomst? Mycket hänger ju på hur höga lån du har i förhållande till din inkomst. Vill du får du gärna detaljera läget så ska vi nog kunna hjälpa på bästa sätt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp