• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

SEB höjer priserna - IGEN.

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 295
Mottagna reaktioner
13 399
Poäng
8 917
Från och med den 1 april 2022 höjer vi våra priser för att kunna fortsätta att förnya och investera i nya, vassa lösningar som till exempel smarta digitala betaltjänster. Senaste gången vi höjde våra priser var 2017.

Priset för vårt paket Enkla vardagen höjs från 35 kr/månad till 50 kr/månad
Årspriset för SEB Debit höjs från 300 kr/år till 420 kr/år
Årspriset för Betalservice via internet höjs från 120 kr/år till 180 kr/år

Läs mer på https://seb.se/villkorbetala.

Vilken skräpbank SEB blivit. Snart ifatt Swedbank. Inte nog med att dom har kraftigt överdrivna kontroller på privatkunder som swishar en hundralapp då och då, deras fientlighet till krypto och svajiga app nu kommer nästa grej....

Är inte detta en jävla höjning?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

pala87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
20 Juli 2017
Meddelanden
2 209
Mottagna reaktioner
1 078
Poäng
897
Från och med den 1 april 2022 höjer vi våra priser för att kunna fortsätta att förnya och investera i nya, vassa lösningar som till exempel smarta digitala betaltjänster. Senaste gången vi höjde våra priser var 2017.

Priset för vårt paket Enkla vardagen höjs från 35 kr/månad till 50 kr/månad
Årspriset för SEB Debit höjs från 300 kr/år till 420 kr/år
Årspriset för Betalservice via internet höjs från 120 kr/år till 180 kr/år

Läs mer på https://seb.se/villkorbetala.

Vilken skräpbank SEB blivit. Snart ifatt Swedbank. Inte nog med att dom har kraftigt överdrivna kontroller på privatkunder som swishar en hundralapp då och då, deras fientlighet till krypto och svajiga app nu kommer nästa grej....

Är inte detta en jävla höjning?

Har banken. Väldigt givmilda med lån o så. Ej ifrågasatt mina Swish då jag har haft många.

Men fick in ett lån med siffror på 50 k, kunde ej höja swishgränsen för att köpa en bil då dom ville ha underlag. Det störde mig lite och jag fick vänta några dagar pga posten. Sen när jag skickade tillbaka fick man inget svar tillbaks eller tack för underlagen.

Blir nog att ha allt på danske bank istället!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp