Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sista betalningen gjord!

V.I.P
Poäng: 477
Meddelanden
414
Mottagna reaktioner
315
Poäng
477
Idag 27 augusti 2026 har jag så gjort min sista inbetalning på min skuldsanerings fyraåriga betalplan. Ett års limbo väntar nu, sedan är jag fri igen.

Om jag hade vetat att den där första insättningen på Unibet på 500kr vintern 15/16 hade fått sådana här katastrofala konsekvenser så hade jag aldrig gjort det. Spelandet har kostat mig mitt äktenskap, mitt hus, ett otal vänner och har fört med sig sådana oerhörda skuldkänslor och ångest under så många år. Men nu idag är det bara sista lilla biten kvar på resan och sedan är jag fri. Känns i det närmaste ofattbart att jag snart är klar.

Så hörni. Börja aldrig spela. Sluta om du gör det, innan det är för sent. Prata om dina känslor, ditt beroende och din ångest du dövar. Jag önskar ingen att hamna i skuldfällan.

Jag sträcker på mig idag, och räknar nu ner dagarna tills det att jag kan stänga detta kapitel en gång för alla. Kärlek åt er allihop. <3

Idag 27 augusti 2026 har jag så gjort min sista inbetalning på min skuldsanerings fyraåriga betalplan. Ett års limbo väntar nu, sedan är jag fri igen.

Om jag hade vetat att den där första insättningen på Unibet på 500kr vintern 15/16 hade fått sådana här katastrofala konsekvenser så hade jag aldrig gjort det. Spelandet har kostat mig mitt äktenskap, mitt hus, ett otal vänner och har fört med sig sådana oerhörda skuldkänslor och ångest under så många år. Men nu idag är det bara sista lilla biten kvar på resan och sedan är jag fri. Känns i det närmaste ofattbart att jag snart är klar.

Så hörni. Börja aldrig spela. Sluta om du gör det, innan det är för sent. Prata om dina känslor, ditt beroende och din ångest du dövar. Jag önskar ingen att hamna i skuldfällan.

Jag sträcker på mig idag, och räknar nu ner dagarna tills det att jag kan stänga detta kapitel en gång för alla. Kärlek åt er allihop. <3
snyggt! snart har jag 2 år kvar.... Men vilken skillnad det är nu mot hur det var innnan

Stort grattis!!! Har precis börjat min resa men några månader in tycker jag det ändå går framåt. Måste säga att jag avundas dig som snart är klar.
Spelande här också, har precis som du förlorat äktenskap, hus och många år av livet. Försöker se framåt

Bra jobbat!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp