• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Sitter djupt ner i skiten

hatarallt

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
13
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Efter många år av spelberoende så har jag nu nått min största botten. Jag har spelat upp alla mina sista kronor och jag klarar längre inte av alla mina kreditlåns månadsbelopp och har börjat släppa allt.
Har själv satt mig i den här situationen fast jag även har haft ett bra liv med goda förutsättningar.

Då jag inte har koll på alla mina lån längre så höftar jag med att säga att jag har kostnader på 23,000kr på bara lånen, och jag får ut ca 24,000.

Finns det något omstartslån där ute med sämre ränta även fast man har haft speltransaktioner eller ska man låta det gå vidare till kronofogden? Vet ärligt inte riktigt vad det innebär ifall kronofogden tar över mina skulder, är beloppen skyhöga eller hur fungerar det?

En sista utväg finns också, då skam inte är ett alternativ.

Mvh
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Gunma

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
13 Juni 2022
Meddelanden
342
Mottagna reaktioner
45
Poäng
167
Efter många år av spelberoende så har jag nu nått min största botten. Jag har spelat upp alla mina sista kronor och jag klarar längre inte av alla mina kreditlåns månadsbelopp och har börjat släppa allt.
Har själv satt mig i den här situationen fast jag även har haft ett bra liv med goda förutsättningar.

Då jag inte har koll på alla mina lån längre så höftar jag med att säga att jag har kostnader på 23,000kr på bara lånen, och jag får ut ca 24,000.

Finns det något omstartslån där ute med sämre ränta även fast man har haft speltransaktioner eller ska man låta det gå vidare till kronofogden? Vet ärligt inte riktigt vad det innebär ifall kronofogden tar över mina skulder, är beloppen skyhöga eller hur fungerar det?

En sista utväg finns också, då skam inte är ett alternativ.

Mvh
Kontakta ek skuldrådgivningen och sök prof. hjälp för spelberoende, spelfriheten, spelberoendeföreningen, kommuns öppen vård.
Det är en lömsk sjukdom. Ditt liv är viktigt, pengar är inte lika viktigt.
Kämpa
 

Pojop

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
11 September 2021
Meddelanden
619
Mottagna reaktioner
301
Poäng
487
Svea skuldfinansiering om du har en borgensman men Helst 2 så har du garanterar en lösning.
Men hur mycket uppgår lånen till totalt?
Försök få betalfria månader o släck krediter via snöboll.
 
Senast ändrad:

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 277
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
2 850
Mottagna reaktioner
1 837
Poäng
1 277
Svea skuldfinansiering om du har borgenär. Helst 2 så har du garanterar en lösning.
Men hur mycket uppgår lånen till totalt?
Försök få betalfria månader o släck krediter via snöboll.
Borgenär lånar ut pengar. Gäldenär lånar pengar.
Borgensman kan stå som säkerhet för gäldenären.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp