• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Skaffa kreditkort asap

M

Matte Jönsson

Gäst
Poäng: 0
Inkomst 340k 2020, månadslön idag 27k/månad. Har idag blanco på 225k och krediter på 130k. Fick nyss avslag på kreditkort hos remember, så fundera om det finns nåt man kan få?
Aldrig varit sen med en betalning.
Har 9 på creditsafe fast det säger kanske inte nåt. UC14%, 6st förfrågningar i år.
Nån som har nåt bra tips?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
M

Matte Jönsson

Gäst
Poäng: 0
Behöver kredit på 10-30000 för att avsluta det sista på en renovering, sen ska lyan säljas och förhoppningsvis alla lån bort.
 

Aleeex

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
30 April 2019
Meddelanden
520
Mottagna reaktioner
405
Poäng
527
Betalkoll. Tar mini uc men funkar bara att betala räkningar med. Men man kan ju betala in på ett kreditkort och ta ut dom
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 787
Mottagna reaktioner
581
Poäng
627
Bank norwegian (kreditkortet) skulle jag varmt rekommendera. Dock så kan det vara så att du blir preliminärt beviljad för att senare få avslag..
 
M

Matte Jönsson

Gäst
Poäng: 0
Jag trodde att eftersom jag skött mina betalningar så skulle det finnas chans till någon mer kredit eller höjning av blanco men hittills fått avslag från Norwegian, remember, betalkoll och Holm. Tror ni det har och göra med totala lån gentemot inkomst? Kan ju inte vara pga anmärkning eller liknande iaf.
 

Ister

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
7 Februari 2021
Meddelanden
574
Mottagna reaktioner
270
Poäng
447
Jag kan tänka mig att vissa aktörer ger automatiskt avslag på 14% i UC, det kan vara en del.
Känns väl inte som att din belåning är allt för stor tycker jag.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp