• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Skatteåterbäring 2019 - Officiella tråden (kort version)

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 295
Mottagna reaktioner
13 399
Poäng
8 917
Vad sa ni att jag skulle göra för att inkomsten inte ska synas innan juli?
 

niclin

Kunnig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
20 September 2011
Meddelanden
125
Mottagna reaktioner
2
Poäng
32
En aktör som lämnat ränteuppgifter har tagit bort den uppgiften den 15 mars. Räknas det som en ändring?
 

Snickers

Kunnig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
2 Mars 2019
Meddelanden
113
Mottagna reaktioner
41
Poäng
146
Bara jag som fortfarande inte kan lämna in deklarationen?
Fortfarande samma fel. Försökt över 50 gånger nu.
Aldrig haft några problem att komma in på appen eller på skatteverket men när jag signerat med e-leg kommer detta upp.

Tekniskt fel!
Felkod: okänd.

Ett fel har uppstått. Logga in på nytt och försök igen. Om felet uppstår igen, kontakta teknisk support.

Det går inte och har provat från 2 olika telefoner, 4 olika webbläsare. 2 olika bank-idn. Testat i appen och på skatteverket.se men samma problem.
Det roliga är när man pratar kundservice på skatteverket och de säger att de funkar när det uppenbarligen inte fungerar.

Är vansinnigt irriterad. Det är säkert Creditstar som har sagt till skatteverket att så fort man lägger in en ändring om ränteavdrag o nämner ordet creditstar så får man automatiskt tekniskt fel så delar de på vinsten. Lovar att om jag ändrar tillbaka och inte gör något eget avdrag så kommer det säkert gå utmärkt att lämna in. Jävla mygel. Foliehatten är på. ;)

Kommer jag få hem papper att fylla i manuellt för jag ger upp nu. Skiter i det här.
Detta verkar bara vara jag i hela Sverige som är drabbad av just detta problem. Har som sagt inget problem att komma in på sidorna men själva signeringen fungerar ej.
 
Senast ändrad:

Lynx83

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
5 November 2018
Meddelanden
590
Mottagna reaktioner
615
Poäng
607
En aktör som lämnat ränteuppgifter har tagit bort den uppgiften den 15 mars. Räknas det som en ändring?
Nyfiken på det jag med då OPR tydligen hade lämnat in uppgifter och sedan dragit tillbaka dem 15/3.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 359
Mottagna reaktioner
796
Poäng
677
Nyfiken på det jag med då OPR tydligen hade lämnat in uppgifter och sedan dragit tillbaka dem 15/3.
Såg nu att de gjort det för mig med om de sinkar utbetalningen är det ju galet fel jag hade "bara" 980 kr typ
 

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Vad sa ni att jag skulle göra för att inkomsten inte ska synas innan juli?

Sista datum är 2 april för att få pengarna till påsk.

Sista deklarations datum är 2 maj.

Så kör på att du deklarerar 1/2 maj, så är det lungt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp