- Meddelanden
- 10 155
- Mottagna reaktioner
- 6 683
- Poäng
- 4 477
Haha.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Haha.
39 , röd , nej , ja =)Kan du fylla i nedan uppgifter om din sambo, så vi kan bygga en databas med info:
Skostorlek, favoritfärg, äger hund? Gillar svamp?
hur i helsike kan du lösa så mycket pengar eller du tvingas släppa det ?Helvete jag vill inte ha skattedeklarationen. Är övertygad om att jag kommer få pröjsa MINST 50.000 men förmodligen närmare 100.000.....
Varför sån smäll? Fy va hemsktHelvete jag vill inte ha skattedeklarationen. Är övertygad om att jag kommer få pröjsa MINST 50.000 men förmodligen närmare 100.000.....

Haha håller med dig kimsan!
Tack för ovärderlig information inför nästa år...39 , röd , nej , ja =)

Kommer få tillbaka 2k min inkomst var högre än någonsin ifjol och eftersom att jag fick problem att betala på alla skitlån och släppte dem till KF så är underskottet mindre än vad det var under 2018. Vore trevligt att öka min inkomst mer under detta år men kräver förstås att jag byter jobb.
Hade hoppats på att få tillbaka mer men ja helt ok.
hur i helsike kan du lösa så mycket pengar eller du tvingas släppa det ?
Varför sån smäll? Fy va hemskt![]()
Hur mkt ränta har du betalat på dina lån under året? Ändå smart drag då du har en hög inkomst och kommer säkert klara av att betala den där smällen galant, även om de suger!Skattat medvetet för lite på mina löner för att betala av mina skitlån istället.
Har ingen färsk data på det. Jag snusar Ettan lös och fick min deklaration idag!Hur är det om man snusar Knox ”stark” portion? Får man deklarationen imorgon då? @Amex jag vet att du vet.
Då går dom inte på det heller. Fast general lös kanske ligger lite efter.Har ingen färsk data på det. Jag snusar Ettan lös och fick min deklaration idag!
Ah ”Ettan” NU FATTAR JAG!Har ingen färsk data på det. Jag snusar Ettan lös och fick min deklaration idag!
Det är väl 30 % om bellopet är över 30 000 kr tror jag läste det.. Så inte så lågSkatteverket har lägst ränta av alla aktörer!

Det är väl 30 % om bellopet är över 30 000 kr tror jag läste det.. Så inte så låg![]()
efter förfalludatumet så höjs räntan till 16,5 % och det är i november nått sånt har jag för mig& dessutom så har nu värnskatten avskaffats. Det enda bra den här clownkonstelationen "JÖK" ordnat.
https://www.aftonbladet.se/minekonomi/a/kaG5x6/betala-kvarskatt-senast-3-maj& dessutom så har nu värnskatten avskaffats. Det enda bra den här clownkonstelationen "JÖK" ordnat.
stämmer !Exakt.
Har du kvarskatt på mer än 30 000 kronor har kostnadsräntan redan börjat ticka sedan 13 februari. Se till att betala in detta så snart som möjligt så slipper du betala mer i räntan.
Om du inte betalar kvarskatten senast förfallodatumet stiger räntan till hela 16,25 procent - De flesta privatpersoner ska betala skatten senast den 12 november.
HahahaSKV har en anställd som sitter och skickar ut deklarationerna, klickar, en i taget, till alla 3 miljoner som har digital brevlåda. Hen har en vecka på sig.
O jag är sist som sagt
Tack för att du tar på dig sistaplatsen! Jag håller förmodligen dig sällskap längst ner i kön.HahahaTack för att du tar på dig sistaplatsen! Jag håller förmodligen dig sällskap längst ner i kön.
SKV har en anställd som sitter och skickar ut deklarationerna, klickar, en i taget, till alla 3 miljoner som har digital brevlåda. Hen har en vecka på sig.
O jag är sist som sagt
Haha samma här, den egenskapen saknas helt hos mig 😵Hahahah, vafaaaan... tålamod har aldrig varit min bästa sida 😛
Så kom äntligen beskedet..å blev en fin återbäring men trots att jag ordnat upp lånen till det bättre är nu underskottet högre. 75k istället för 69k. Är det värt att justera? Inkomsten ä nu på 386k istället för 318k.. Ska söka direkt dessa blir uppdaterade