• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Detta hittade jag om Everyday card "Du kan se ditt årsbesked när du loggar in med Mobilt BankID under Logga in – Avtal och meddelanden" vet inte om du kan se det än men du kan ju alltid kolla.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mimosa

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
28 September 2011
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Detta hittade jag om Everyday card "Du kan se ditt årsbesked när du loggar in med Mobilt BankID under Logga in – Avtal och meddelanden" vet inte om du kan se det än men du kan ju alltid kolla.
Hmmmmmm, nope. Bara meddelanden finns ej nåt med det du skriver. Tittat runt bland deras länkar när jag är inloggad. Finns ingenting. Får nog fråga när jag är inloggad. Dom är snabba på att svara.
 

Mimosa

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
28 September 2011
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Detta hittade jag om Everyday card "Du kan se ditt årsbesked när du loggar in med Mobilt BankID under Logga in – Avtal och meddelanden" vet inte om du kan se det än men du kan ju alltid kolla.
Fick svar från kundtjänst och det stämde till att jag måste gå till Nordea.se och där logga in. Vilket jag inte visste. Nu har jag fått mitt årsbesked.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Fick svar från Klarna idag: " Våra årsbesked är inte sammanställda ännu tyvärr men det kommer vara klart närmare deklarationstider.
Vänligen avvakta och håll utkik i appen, om det inte skulle dyka upp något där är du alltid välkommen att återkomma." Så då blir det väl i mars någon gång antar jag.
 

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Jag som fick min skatteåterbäring i förskott i början av januari...kan de bli så att alla bolag inte skickat in ränte uppgifter o sånt elr va de kallas....så man kanske får tillbaka ännu mer sen till sommaren?? Någon som varit med om de?
 

Nea75

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
14 Januari 2015
Meddelanden
481
Mottagna reaktioner
183
Poäng
367
Vi ringde in i fredags vi hade inte fått in allt .Min man få utbetalt idag .Så de kommer mer sen
 

Einar1976

Kunnig medlem
Poäng: 367
Blev medlem
14 Juli 2016
Meddelanden
270
Mottagna reaktioner
194
Poäng
367
Förstår inte med ränta ibland fick från bn mitt årsbesked om ränta. Att jag betalat 10k i ränta men har ju skuldsanering sen februari 2019. Så ska bli intressant att se sin skattebeked.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 131
Poäng
3 907
Förstår inte med ränta ibland fick från bn mitt årsbesked om ränta. Att jag betalat 10k i ränta men har ju skuldsanering sen februari 2019. Så ska bli intressant att se sin skattebeked.

Jag hade löneutmätning under 2 månader 2019 och idag när jag såg mitt årsbesked från just Bank Norwegian, så hade jag betalt över 13.000kr i ränta dessa månader.
Kan förvisso stämma då den skulden var min enskilt största och med horribel ränta...
Det lär nog bli lite pengar tillbaks på skatten i år... :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp