Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring innan utmätning

Jag släppte alla mina skulder till kronofogden i höstas och fick mitt första utslag strax efter.
Jag har just nu 6 utslag. Jag har ännu inte fått något brev eller info om att man tänker utmäta min lön. Hur lång tid brukar det ta innan dom mäter ut lönen? Vad är oddsen att jag kommer hinna få behålla min skatteåterbäring som utbetalas innan påsk?

Jag släppte alla mina skulder till kronofogden i höstas och fick mitt första utslag strax efter.
Jag har just nu 6 utslag. Jag har ännu inte fått något brev eller info om att man tänker utmäta min lön. Hur lång tid brukar det ta innan dom mäter ut lönen? Vad är oddsen att jag kommer hinna få behålla min skatteåterbäring som utbetalas innan påsk?
Hej jag TROR tyvärr att det inte spelar någon roll om din löneutmätning kommit igång har man skulder till KFM så kommer det att gå dit utan att passera ditt konto.

Hej jag TROR tyvärr att det inte spelar någon roll om din löneutmätning kommit igång har man skulder till KFM så kommer det att gå dit utan att passera ditt konto.
Precis. Det räcker med skuldsaldo så tar kfm dom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp