- Meddelanden
- 153
- Mottagna reaktioner
- 51
- Poäng
- 156
Väntar fortfarande, har oxå SEBNågon som har SEB som fått sina pengar?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Väntar fortfarande, har oxå SEBNågon som har SEB som fått sina pengar?
Kanske något autogiro som har dragits ...?Nu kom pengarna, SEB!
Såg dock, Att jag endast fick ut / har tillgång till 11032KR i min bank, det ska vara 11234kr utbetalt enligt Skatteverket
Har inga autogiron som matchar på den summan. Ingen transaktion som skett idag alls.Kanske något autogiro som har dragits ...?

Ja det är säkert många som loggar in flera gånger i timmen på sin internetbank nu i väntan på skatteåterbäringen. 😛Som barn på julafton...
![]()
Jag hör till dem, trotts att man vet att utbetalningen är på väg....Ja det är säkert många som loggar in flera gånger i timmen på sin internetbank nu i väntan på skatteåterbäringen. 😛
Hade du fått ett "reserverat belopp" innan eller damp dom bara in som ett brev på posten?Jag har fått skatteåterbäringen men inte sambon. Vi har Swedbank!

Inget reserverat belopp innan.Hade du fått ett "reserverat belopp" innan eller damp dom bara in som ett brev på posten?![]()
Precis i skedet som jag läste ditt svar, så fick jag också in återbäringen.Inget reserverat belopp innan.
Ja det har minst sagt varit ett par rafflande dagar med bra drag här i tråden.Vad skönt att alla verkar ha fått nu. Längtar redan efter nästa års skatteåterbäringstråd här! 😛
Mitt överskott av kapital är högre på UC än det som anges i deklarationen.Fick under dagen. Lite förvånad för det var mer än jag skulle få enligt deklarationen
Inte kollat igenom ännu, men fick igen 10k och deklarationen har jag för mig att det var 7-8k på.Mitt överskott av kapital är högre på UC än det som anges i deklarationen.
Märklig fenomen, nån hypotes?
Lyfter tråden lite, jag är medveten redan nu om att jag kommer få kvarskatt 2023. Min fråga är om man behöver betala in det via något bankgiro, eller kan man redan nu börja sätta in lite pengar på skattekontot och de drar därifrån sen?
Någon som vet ?
Enklast kanske att be din arbetsgivare dra mera skatt på lönen.
Enligt info på skatteverket se kan man betala med Swish.
Osäker om man kan göra det i förväg.
Toppen, tack så mycketDu kan sätta in pengar på skattekontot när du vill. Bara att börja

Logga in på mina sidor på skatteverket så ser du uppgifterna där. Tror det går att swisha ocksåToppen, tack så mycket![]()
Då ska jag göra detLogga in på mina sidor på skatteverket så der du uppgifterna där. Tror det går att swisha också
Tack!